Gjest Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Tenkte på izi sleep, men det blir tungt? Må ha til lillebror som kommer. Har ikke bil selv, men må nesten ha da vi skal på tur med andre
SaftSuse *Overtid* Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Vi liker vårt veldig godt )
Gjest Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Supert Er det lett og ta inn og ut av bil?
Økologisk_knekkebrød Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Vi kjøpte izi sleep først, men så passet det ikke til de superkorte bilbeltene i mormors bil, så vi byttet det ut med maxi cosi cabriofix. Er glad for at vi gjorde det! Hadde ikke greid å løfte babyen i izi sleep setet nå som han ikke er nyfødt lenger. Maxi Cosi cabriofix med easyfix-basen vant også testen av bilstoler som forbrukerrådet hadde i mai. http://forbrukerportalen.no/Tester/2007/1179829007.37
#Ariadne# Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 vi hadde maxi cosi cabrio da datteren vår var baby. kjempe fornøyde, og innmari enkelt å ta inn o gut av bil. ikke er det tungt heller. izi sleep kjenner jeg ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå