Truseprinsesse Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Vil her benytte anledning til å si: Gratulerer til dere alle nygraverte. Dere har blitt en stor gjeng nå! Blir travelt på norske sykehus i juli, ja! Lykke til alle sammen. Og til resten av oss: Vi skal få til minst like mange augustbarn, ikke sant?
våken_om_natta Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Ja, det virker sånn! Jeg vet ennå ikke om det blir julibarn på meg. Om det ikke blir det, satser vi på et augustbarn og trøster oss med at det nok er et herk å føde i fellesferien, med redusert bemanning og stengte fødeavd;-)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Vet heller ikke om jeg får juli barn enda. Fikk en juli gutt i 2005, og fødte da på Haukeland sykehus i Bergen. Der krydde det av danske jordmor vikarer siden det var midt i fellesferien. De var bare så utrolig flink og koselige, men jeg er generelt veldig glad i dansker da:-)
våken_om_natta Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Det ordner seg nok for oss som bor i generelt store byer. Venninna mi måtte kjøre til Ålesund fordi avd i Molde var stengt i ferien. Sånt er kjipt da:-(
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Huff ja...Det er liksom ikke lange kjøreturer en er klar for når en ligger med rier..
våken_om_natta Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Nei, for meg holdt det leeenge å kjøre over Fredrikstad-brua;-)
Truseprinsesse Skrevet 10. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2007 Det tar jo helt av. Hver gang jeg logger meg inn så ser jeg nye gravide. For min egen del blir det litt deppekveld. Ikke gravid og ikke mensen.
2 fine små Skrevet 10. november 2007 #8 Skrevet 10. november 2007 Fatt mot Truseprinsesse - ikke mensen er jo det aller beste tegn.... Lykke til, forstaar deg godt - det er ikke alltid man trenger aa hoere en droess med juhu-historier - men det er en dag for alle!! Hepp hepp
Truseprinsesse Skrevet 10. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. november 2007 Ja, det er bare min første pp, så det går fint. Tror bare TR er rett rundt hjørnet. Pleier å bli litt sånn depp før den kommer. Vil ha den nå! Hehe. Gratulerer forresten!
våken_om_natta Skrevet 10. november 2007 #10 Skrevet 10. november 2007 Hvis du skal deppe, må du gjøre det ordentlig da! Det gjør alltid jeg. Da er det brus, ostepop, sjokolade, stearinslys og pledd på sofaen :-)
2 fine små Skrevet 10. november 2007 #11 Skrevet 10. november 2007 Takk for det, du blir nok snart gravid skal du se. Jeg feirer med sjokolade og te.......og skulle gjerne sprettet en champagne, men den faar vente et aar, hehe....
Truseprinsesse Skrevet 10. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 10. november 2007 Hihi. Tror kanskje jeg skal lage brownies utover kvelden. Sambo er på jobb til tolv. Spiser klementiner og ser på sex og singelliv da. Deilig det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå