Liten gutt i magen<3 Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 er dere fornøyd? sparer man så mye strøm som de sier?
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Vi har luft-vann varmepumpe. Kjempefornøyd. Vi sparer ca 2/3! Et vennepar har luft-luft, der er også fornøyde :-)
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 jepp...har varmepumpe, og er kjempe fornøgd!! ...og ja sparer masse på!! er og anbefale:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Det kommer jo litt an på... vi som bare fyrer med ved, vil få høyere strømregning enn i dag, men vi slipper 6-7000kr i årlige vedutgifter, så slik sett vil vi spare på det. Ellers kan jeg ikke si vi har merket så mye av den vi har enda, den ligger nemlig i sofaen i påvente på å bli hengt opp. Det er en luft-luft pumpe!!!
alvis Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Vi har varmepumpe og vi er kjempefornøyd! Det er varmt og godt i huset hele veien.... Vi har til nå spart ca 800kr i mnd. Vi har hatt dyre strømpriser pga ekstremt kaldt hus (mangen store og enkle vinduer).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå