Gå til innhold

Noen som har varmepumpe her??


Anbefalte innlegg

Skrevet

er dere fornøyd?

sparer man så mye strøm som de sier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har luft-vann varmepumpe. Kjempefornøyd. Vi sparer ca 2/3! Et vennepar har luft-luft, der er også fornøyde :-)

Skrevet

jepp...har varmepumpe, og er kjempe fornøgd!! ...og ja sparer masse på!! er og anbefale:)

Skrevet

Det kommer jo litt an på... vi som bare fyrer med ved, vil få høyere strømregning enn i dag, men vi slipper 6-7000kr i årlige vedutgifter, så slik sett vil vi spare på det. Ellers kan jeg ikke si vi har merket så mye av den vi har enda, den ligger nemlig i sofaen i påvente på å bli hengt opp. Det er en luft-luft pumpe!!!

Skrevet

Vi har varmepumpe og vi er kjempefornøyd!

Det er varmt og godt i huset hele veien....

 

Vi har til nå spart ca 800kr i mnd. Vi har hatt dyre strømpriser pga ekstremt kaldt hus (mangen store og enkle vinduer).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...