Storebror & Lillesøster Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Jeg tror Kim rune og bjørn johan kommer til finalen sammen..... ...........og at kim rune vinner. Han er kjempegod,og bjørn johan er bare helt fantastisk,herlig gutt. Så håper jeg at linnea og timian er de neste som ryker...
nati, knotten & lille karamell Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Bjørn Johan, med Åste og Kim Rune på de neste plassene
Gjest Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Håper Åste vinner, men min favoritt vinner aldri buhuu hehe..Bjørn Johan er jo også en flott gutt da. Herlig smil
3b@rnsmor-30* Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 vet ikke jeg.. men en ting er sikkert.. og det er at Linnea burde gå på huet og rævva ut så fort som mulig.... kan ikke vinne idol med så falsk sang vel???
tre små... Skrevet 10. november 2007 #9 Skrevet 10. november 2007 håper Bjørn Johan.. men tror kanskje det blir kim rune... vi får se:)
hund&barn@fullrulle Skrevet 10. november 2007 #10 Skrevet 10. november 2007 Bjørn Johan eller Åste håper jeg vel. Har hele tiden likt Kim Rune men begynner kanskje tro han blir nummer 3, etter ikke altfor bra i går og ikke vet hva disco er... Linda 4... Vanskelig egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå