RundLurt? Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 ja det gjør det tett i tett i tett..... tralala, får jo sånn julestemning her! Ca 8 - 10 cm nå, og det snøøøøøøøør.
LadyLuck & Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 snør her også, gjort det i et døgn snart. Kjipt, for da kommer jeg meg ikke på tur med småen uten hjelp =(
smakk Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Hihi, her er det bart og solen skinner fra blå himmel. Jippi )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå