LadyLuck & Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 UTBLÅSNING!!!!!!!!! Satt barnevakt for søsteren til sambo i HEEEELE går, ok det, litt mye sjalusi og syting, men ikke noe jeg ikke taklet. Så la småtten seg, og jeg lgde middag (i åtte tiden,etter hun vi passet var gått hjem). Sambo sovner, sliter med å få han opp til maten. Jeg trøtt og hormonell pga graviditeten, men også pga en LAAAANG dag. Så blir jeg litt overtrøtt, og sovner ikke før i halv to tiden. Sambo kommer å legger seg ca tre. Han sysn småe var så søt i senen at han tar ham opp, og lover å legge ham igjenn når han har sovnet igjenn. Men hva skjer? Sambo sovner, og jeg blir gående i heeeele natt med en sur grinete småtass på ni mnd som holder på å få tenner. Så spør jeg ft i dag tidlig (rundt ni) om sambo kan ta småen, så jeg får sove litt, siden jeg ikke har sovet mer enn ca 1,5t hele natten, og er trøtt. Men nei, blir krangel osv... Så nå sto jeg opp til sutt, får vel sove når ungene er store eller noe jeg, om han skal få søvnen sin. Ble mye dette, måtte bare får det ut!!!!!
Gullkorn Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Få det ut!! Kjenner meg igjen her jeg og..! Har tenkt det samme som deg; Får sove når ungene er store og har flyttet ut jeg!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå