Gå til innhold

Lukas ble født 5 nov :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann...jeg ble satt igang 2 uker før termin...jordmor trodde ikke at det ble noen baby på mandagen men jeg sa joda - må det...har bursdagsjente hjemme til fredagen den 9...så bare lo de og smilte godt... Men jeg fikk rett... Jeg fikk første kur kl. 10.00, ikke noe skjedde - så neste kur kl. 16.00... ikke noe skjedde -men så pang, kl. 16.30 da var jeg igang men "knallrier" som hadde maks 15 sekunders mellomrom...de varte til kl. 21.21...da kom lille Lukas ut...det gikk så fort at han var knallblå...de "ristet" liv i han og så skrek han litt... Han veide 3600gr og var 51 cm. lang. Han har lyseblondt hår og to helt smelte-smilehull i kinna... kjempenydelig... Så her er vi stolte allemann, begge storesøstrene og pappa og jeg såklart :) Til dere andre som skal settes igang...spar på kreftene.... og til ALLE SAMMEN her inne - LYKKE TIL VIDERE :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer!!!

ahh, gleder meg til det er min tur til aa foede!! :) har fortsatt 60 dager igjen..

Skrevet

åhh, 60 dager igjen...det føles mye det...men de dagene kommer til å gå så fort at du ikke husker du gikk gravid ;) håper du får noen "lette" dager fram til fødselen da :) lykke til og kos deg med magen...

Skrevet

ja grattis så masse :) vi må få tatt en kaffe så jeg får sett det lille nurket :) her er det 42 dager igjen,41 i morra hihi *telletelle*

Skrevet

Gratulerer med gutten! Bra jobba (kjente meg igjen i i-gangsettingsbeskrivelsen din...) Lykke til videre! Håper du får en fin barseltid, med en unge som liker å sove om natta :-)

Skrevet

Gratulerer med lille Lukad

Skrevet

Nei,lukas ble født 22 august 06.. hehe =) min altså =) gratulerer så masse.. kos dokker i tida fremover =)

Skrevet

Hei Frøya-79, kan jeg spørre deg hvordan det var for deg å bli satt igang? Om de brukte piller/gele...o.l... På meg brukte de noen nye piller som heter "sysotek", stavelsen er jeg absolutt ikke sikker på... Vet bare at hvis jeg skulle hatt flere barn (det skal jeg altså ikke ha) så hadde jeg løøøøøøøøøøøøøøpt langt av sted ;) frister ikke til gjentagelse...

Skrevet

Hei og gratulerer så mye!

Hvorfor ble du satt igang? Var det noe unormalt iforbindelse med fødselen?

Skrevet

Hei. Jeg ble satt igang fordi jeg var inne til samtale angående k.snitt 2 ganger - fikk ikke det siden jeg hadde født 2 ggr tidligere... Bekymret for at denne karen skulle bli like stor som storesøsteren sin, og det orket jeg ikke tanken på så angsten begynte å snike seg innpå meg... men i tillegg har jeg noe som heter: trochantertendinitt =irritasjon i slimposen i hoften. Dvs. j***** plager som tok mitt mot og min nattesøvn... så da sa legen -det vi kan gjøre for deg er å sette igang fødselen 2 uker før termin. De setter ikke igang tidligere enn 2 uker, så det ble den 5 november... Unormalt, det eneste var at stakkaren var helt blå når han kom ut -og de måtte "riste" i han litt fordi han var litt slapp...men nå er han sååå skjønn...hvis du vil kan du gå inn til venstre gule-side og sjekke "våre album", og på S -og så "sol og varme", så finnes han der så søt så :)

Skal du settes igang selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...