Lavendel*06*10* Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Synes jeg leste noe her for en stund siden , at ei her inne fikk beskjed av legen sin å ikke bruke en av disse såpene .. ? Da lurer jeg på hvem? He he
Lavendel*06*10* Skrevet 10. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. november 2007 Hvem såpe altså.. hehe
Gjest_1001 Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Asan har for høy Ph verdi. Tror den er 5,5 og det egner seg ikke helt i underlivet Dr. Greve har PH verdi 3,5 som er surt nok for sure f#%"r haha, neida... den var litt stygg. Men har alltid fått beskjed at dr.greve er tingen. Asan får jeg UVI av.
Lavendel*06*10* Skrevet 10. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2007 Okey.. Har aldri hatt verken uvi eller sopp eller no.. Så jeg tåler kanskje begge to... Men er jo greit nok å bruke den som egner seg best der nede.. Hehe
☆Anonymia☆ Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 jeg får veldig lett UVI og sopp men har ikke fått noe av dr greve..lukter også veldig friskt . har ikke prøvd asan men om man får uvi så skal vertfall ikke jeg røre den.
smakk Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Jeg har brukt Asan i alle år og aldri hatt uvi eller sopp. Prøvde Dr. Greve når den kom pga ph-verdien, men begynte å klø no innmari. Tror jeg reagerte på den sterke parfymen. Ellers er vel lactasyd et alternativ også..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå