Gå til innhold

syns dere navnet cecilia er styggt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer bare på hva andre synest om navnet..tenkte kanskje vi skal kalle jenta vår for der, etter oldemora te sambo..men ingenting er bestemt enda da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det er fint:)

 

Ei i familien som heter det, hu er halvt svensk! Kjempe fint navn og spesielt om det er familienavn!!

 

 

VI har kanskje tenkt å bruke navnet til mormora mi på vår hvis de tblir jente, er Evelyn(heller ikke så vanlig)

Skrevet

det var fint og spessielt, har fått det for meg t jeg ikke vil ha et navn som er på topp 10 listen..

Skrevet

kjempefint navn:)

Skrevet

Cecilia er kjempefint!! Tenker på Cornelis Wreesvick (?) sangen jeg da :) Evelyn er også kjempefint (mormor'n min heter også det!!!)

Skrevet

Synes Cecilia er et kjempeflott navn jeg. Har selv levd med det i over 30 år. Hi hi Fornuftig valg.

Skrevet

Nei, det er et fint navn! Finere med cecilia enn cecilie, som også er fint:)

Skrevet

Navnet er ikke fælt det, men viktig å huske at Italias største øy heter det samme......

Skrevet

takk..;) blir bare mer og mer vandt med det..

Skrevet

Den heter Sicilia, så skrivemåten er ikke den samme i alle fall :)

 

Flott navn. Tenker Simon & Garfunkel når jeg hører det jeg :)

Skrevet

Jeg syntes det er helt nydelig!

Skrevet

Tenker på denne sangen, jeg, og den elsker jeg! Kjempefint navn! :D

Skrevet

kjempefint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...