2små*og en på vei:) Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 lurer bare på hva andre synest om navnet..tenkte kanskje vi skal kalle jenta vår for der, etter oldemora te sambo..men ingenting er bestemt enda da..
*1+1=2 små* Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 synes det er fint:) Ei i familien som heter det, hu er halvt svensk! Kjempe fint navn og spesielt om det er familienavn!! VI har kanskje tenkt å bruke navnet til mormora mi på vår hvis de tblir jente, er Evelyn(heller ikke så vanlig)
2små*og en på vei:) Skrevet 10. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2007 det var fint og spessielt, har fått det for meg t jeg ikke vil ha et navn som er på topp 10 listen..
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 kjempefint navn:)
enpå3ogenpå1 Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Cecilia er kjempefint!! Tenker på Cornelis Wreesvick (?) sangen jeg da Evelyn er også kjempefint (mormor'n min heter også det!!!)
winnie the pooh Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Synes Cecilia er et kjempeflott navn jeg. Har selv levd med det i over 30 år. Hi hi Fornuftig valg.
Erisa* Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 Nei, det er et fint navn! Finere med cecilia enn cecilie, som også er fint:)
nr 6 på vei Skrevet 10. november 2007 #8 Skrevet 10. november 2007 Navnet er ikke fælt det, men viktig å huske at Italias største øy heter det samme......
2små*og en på vei:) Skrevet 10. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. november 2007 takk.. blir bare mer og mer vandt med det..
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 10. november 2007 #12 Skrevet 10. november 2007 Den heter Sicilia, så skrivemåten er ikke den samme i alle fall Flott navn. Tenker Simon & Garfunkel når jeg hører det jeg
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 10. november 2007 #13 Skrevet 10. november 2007 Jeg syntes det er helt nydelig!
Mam&Ama Skrevet 10. november 2007 #14 Skrevet 10. november 2007 Jeg syns det navnet er veldig fint jeg:p hihi
Gjest Skrevet 10. november 2007 #15 Skrevet 10. november 2007 Tenker på denne sangen, jeg, og den elsker jeg! Kjempefint navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå