mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 som skal ha barnedåp i morgen? Styrer og stresser dere voldsomt eller? Jeg kjenner jeg har litt sommefugler i magen idag, og er redd for at jeg kommer til å glemme noe. Men det blir koselig å se familie igjen og kose oss med god mat og kaker. Lykke til alle dere andre, håper dere får en hyggelig dag ;o)
Gullkorn Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Hadde dåp for 14 dager siden.. Tok alt med knasende ro.. Hva skal man stresse for. Så lenge maten er klar,kakene er fikset og man har pyntet så er det ikkeno å tenke på..... Ikke stress! NYT dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå