Gå til innhold

Noen fler der ute....


mamma'n til ina og ada;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

som skal ha barnedåp i morgen? Styrer og stresser dere voldsomt eller? Jeg kjenner jeg har litt sommefugler i magen idag, og er redd for at jeg kommer til å glemme noe. Men det blir koselig å se familie igjen og kose oss med god mat og kaker. Lykke til alle dere andre, håper dere får en hyggelig dag ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde dåp for 14 dager siden.. Tok alt med knasende ro.. Hva skal man stresse for. Så lenge maten er klar,kakene er fikset og man har pyntet så er det ikkeno å tenke på.....

Ikke stress! NYT dagen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...