fremtidoghåp Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Gleden ble kort. Mistet i uke 5 IGJEN. Er trist nå.
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Huff, så trist! Håper at neste gang klorer spiren seg fast - og BLIR der så lenge den skal. Trøsteklemmer til deg!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Såå trist.. vet godt hvordan du har det... men ikke gi opp!!! Vi lykkes en dag begge to )) trøsteklem fra meg
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Huff dette var leit. Håper det går greit med deg, og at du finner nytt mot... Trøsteklem...
martine68 Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Nei og nei så trist. Jeg synes jeg har lest slike triste meldinger fra deg alt for mange ganger nå fremtidoghåp. Jeg lurer på om du får hjelp slik at du klarer å beholde spirene dine. Det er jo mye som kan gjøres nå av hcg-støtte og andre ting. Håper du finner styrke til å fortsette prøvingen. Stor trøsteklem fra
Beth Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Stakkars deg, så vondt! Men når det går gale så tidleg, er det jo dessverre fordi det ikkje er liv laga. Har du fått utredning? Du må jo berre prøve igjen. Trøsteklem frå
Gjest Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Uff, så trist å lese "fremtidoghåp"... Det er utrolig vondt å miste, det kan jeg skrive under på. Håper det går bra med deg, og at du prøver på nytt igjen snart. Stor klem fra meg
Agne Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Kjære deg, dette var trist, det er ikke så mye mer å si enn det. Klem.
kaje Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Uff så trist... Sender deg en trøste klem. Kaje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå