♥ McQueen♥ Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Overfører jeg basselusker til han da?
Gullkorn Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Ingen problem å amme mens du har feber.. Basseluskene får han i seg uansett fra dråpesmitte osv..... Jeg hadde høy feber i 3 dager her,men ammet alikevel,barnet fikk ikke feber eller noe annet.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Amm i vei! Så lenge du ikke går på sterke medisiner eller av andre årsaker har fått forbud hos lege for å amme er det ingenting i veien for å fòre ungen.
petite fleur Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Da jeg var hos lege forrige uke og fikk en antibiotikakur, sa han at jeg bare skulle amme med mindre jeg fikk feber. Jeg var litt omtåka så spurte ikke hvorfor eller hva som kunne skje, men du skal i alle fall ikke amme når du har feber...
♥ McQueen♥ Skrevet 10. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2007 Ja dette ble jeg jo mye klokere av. Noen sier jeg kan amme, mens ei annen sier at jeg ikke må... Hmmm
Gullkorn Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Jeg har ammet begge mine de gangene jeg har fått feber,har ALDRI fått beksjed av hverken lege eller helsesøster om å ikke amme mens jeg har feber,KUN hvis jeg går på spesielle medisiner.. Så tror ikke du skal bekymre deg.. Ring legevakten og hør hva de sier i såfall.
Mille** Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=45 Ut i fra dette tror jeg du fint kan amme. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå