Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Jeg pleier å legge meg rundt 11 hver kveld, han kan ofte sitte oppe til halv to -to, i natt til kl tre. Legger oss nesten aldri samtidig, han skal sitte med litt spill på pc før han er klar for natta.. Minsten er ikke så stor, våkner flere ganger på natta, og siden han legger seg så seint så er han i ørska når mini våkner og jeg må som oftest roe/mate ham- Har tatt det opp med ham flere ganger, men han sier at han glemmer tiden bort. Og så er kl plutselig en time mer enn hva han trodde.. I tillegg er jeg akkurat blitt gravid, trenger mer søvn!
petite fleur Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Samboeren min er helt håpløs på å legge seg til "normale" tider - i natt/morges våkna lillegutt kl halv seks, og da kom sambo og la seg! På hverdager legger han seg ca 01-02. Det plager meg derimot ikke nevneverdig, sånn bortsett fra å gå glipp av å ligge i armkroken og prate litt før vi sovner:) (men da bare henter jeg ham på - ja nettopp - datarommet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå