Gå til innhold

Hei!


KineMarie

Anbefalte innlegg

Hei hei

jeg tipper jeg burde komme over i deres gruppe jeg.. Har termin 30 november, og de fleste i november-klubben har født. Her er det ikke så mange som har født ennå, er det vel?

 

Hvordan er formen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei.. nei er ikke så alt for mange som har født her nei=) jeg har ikke termin før slutten av desember jeg så er lenge til ennå for meg=) formen er på topp er=) er jo ikke lenge igjen for deg da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 14 desember, formen er jo egentlig ikke noe å si på. Værre med tolmodigheten kan du si, nesten godt over til desperasjon, hehehe. Venter i spenning. Veit kjønnet eller? Får ei jente vi da:) hvordan er formen din, kjenner du noe til noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig utålmodig.. knasker de forferdelige bringebærblad-kapslene og håper på litt action snart. Har ikke kynnere en gang.. ihvertfall ingen merkbare.. Vet at det provoserer mange at man har et ønske om å føde tidligere enn termin, men nå er det 5 uker til, så da burde det vel være ok å begynne å "hjelpe til" litt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest at man ikke burde ta slike bringebærkapsler før etter uke 38.

VELDIG viktig å høre med jordmor før du starter på slike ting hvertfall. !

 

Jeg vil gjerne føde litt før termin. var veldig lei da det var 5 uker igjen til termin, men nå som det er under 3 uker til termin så setter jeg pris på å få hvile litt før barnet kommer :)

 

 

-er utålmodig jeg og altså. det er ikke til å putte under en stol :)

 

 

 

Jeg venter gutt forresten :) Har en gutt fra før og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...