Gå til innhold

Lei som bare det, 8 dager over ikm


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å bli lei, 8 dager over og 4. neg. test i dag morges. Kjedelig.... Lurer på å ringe lege og høre om blodprøve, men leste på nettet i dag at det ikke nødvendigvis trenger å slå ut på en test i 6. uke heller, og denne uken ville vært i 5.uke hvis det hadde skjedd noe. Frustrerende greier dette her synes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hvordan du har det. Jeg er 10 dager over...snakket med legekontoret. min fastlege er bortreist, og jeg får tidligst komme til lege 19 nov. Da venter jeg istede....har fått såre bryster i dag...har ikke kjent noe tidligere...

Skrevet

Jeg er bare 1 dag over, og kjempelei allerede.

Negativ test her også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...