Linda2007 Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Nå begynner jeg å bli lei, 8 dager over og 4. neg. test i dag morges. Kjedelig.... Lurer på å ringe lege og høre om blodprøve, men leste på nettet i dag at det ikke nødvendigvis trenger å slå ut på en test i 6. uke heller, og denne uken ville vært i 5.uke hvis det hadde skjedd noe. Frustrerende greier dette her synes jeg.
lykkelig-mamma Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Skjønner hvordan du har det. Jeg er 10 dager over...snakket med legekontoret. min fastlege er bortreist, og jeg får tidligst komme til lege 19 nov. Da venter jeg istede....har fått såre bryster i dag...har ikke kjent noe tidligere...
Truseprinsesse Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Jeg er bare 1 dag over, og kjempelei allerede. Negativ test her også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå