LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Herregud, er ikke mange ukene siden jeg veide 100 jo! :-D :-D :-D Èn ting er sikkert: lavkarbo er kommet for å bli her i huset! (måtte bare juble litt sammen med noen!)
så var vi 4 Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 WOW så fantastisk flott Gratulerer
Mårud Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Hva spsier du? Hvordan ser en dag med mat ut?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2007 Takk!!! De siste ukene(når kg virkelig har fått fart) har jeg spist grønnsaker: minimais, div typer løk, salat, agurk, tomat, sopp, brokkoli, blomkål, paprika. Kjøtt: alle typer rent kjøtt/fett/fisk. Egg. Oljer/smør. Ost. Og begrenset med rømme og majones. Null søtningsmidler, null karbohydrater bortsett fra i grønnsakene. Blir jo mye middag da, men god mat kan man spise når som helst.
hurra og hei! Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Morsomt:) Driver selv og slanker meg(GR) og spiser ofte, sundt og passe mengder - kiloene raser av:) Og jeg lurer - hvorfor har jeg ikke klart dette før,det er jo så lett:) Så de har nok rett de som sier at det er i hodet det sitter.
Mårud Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Følger også GR.Er nødt å ha brød og alt det der.Kiloene raser av.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2007 Har aldri slanka meg før, aldri vært misfornøyd, så var egentlig bare på gøy jeg begynte. Men fant ut at noe kalori-telling lå ikke for meg, og når jeg først ikke er glad i potet og brød (alltid vært skeptiker!) så passa dette opplegget midt i blinken. Tror ikke det ligger i hodet hos meg, men i kostholdet rett og slett. Og når venner slanker seg er de jo konstant sulten eller sugen på noe godt, og akkurat det er deilig å slippe. Lykke til til dere også! :-)
strekkmerketrollet Skrevet 10. november 2007 #8 Skrevet 10. november 2007 GRATULERER!!!! Så bra *lar meg inspirere*
Lavendel*06*10* Skrevet 10. november 2007 #9 Skrevet 10. november 2007 Oi:) Så bra!!! Kjempe flink er du jo.. Lurer på om jeg skal følge dine fotspor.. ETTER jul.. hehe
LadyLuck & Skrevet 10. november 2007 #11 Skrevet 10. november 2007 åååå, gratulerer. her i huset går vekten motsatt vei, og i en fart jeg ikke er fornøyd med.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 10. november 2007 Hmm..mulig det har med spiren å gjøre? ;-) Jeg gikk faktisk ned mens jeg gikk gravid, 7 kg (hadde nok å ta av!). Kg kom mens jeg satt inne og amma, 15 kg på 1,5 år... Men nå er 10 av dem borte! :-D
LadyLuck & Skrevet 10. november 2007 #13 Skrevet 10. november 2007 gikk fra 63 til 75 med nr1 som er født i januar. Var nede i ca 70 før jeg ble gravid igjenn. ALLT har kommet siste tre ukene. (hadde bare vært typisk om det er tegn til sv.forgift. denne gangen også) Legen sa det så fint: ja, nå har du gått opp nok, nå kan du stoppe. Lett for han å si det
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 10. november 2007 Måtte le litt av den legen jeg: skudd i blinde: en som aldri har gått gravid kanskje, kanskje til og med en mann? :-o Men om det er sv.forgift. så er det jo mye vann som forsvinner rimelig fort så da blir kanskje ikke utgangspunktet etter fødsel så ille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå