Gå til innhold

GRAAAVIIID:)!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

testet positivt idag med vanlig clearblue:) ikm er først på mandag! kom frem ett tydlig kryss!!!:) regner med den ikke lyver!!:) termin er 23 juli!:) midt på sommeren! da blir det flott trillevær!:)

lykke til jenter!! masse baby støv til dere: ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi - gratulerer saaa mye, julibabyer til aaaaaaaaaaaaaalle, hehe.

Nyt graviditeten og lykke til!

Skrevet

Så du teste positivt du også i dag!! :) GRATULERER masse du og, da!! :) :)

Men du, kan jeg spørre, hvordan er det du regner ut terminen, og når ca har jeg blitt befruktet? (føler meg litt dum nå, burde kanskje vite dette selv...)

Skrevet

Babyverden har en fin terminkalender.

Skrevet

ingen spørsmål er dumme:) bare å spørre!

her er en terminkalkulator på BIM så kan regne det ut=)

eller kan du se på kalenderen din, og så skriv du fyrste dag i siste mens å teller 40 uker og 2 dager frem!:) eller bare 40 uker, vet ikke hvor viktig det er med de 2 dagene:)

når du har blitt befruktet kan jeg ikke svare deg på, for det er opptil kvar enkelt person når du har eggløsning:) men de vanlege er 14 dager etter mens, caa:)

Skrevet

gratulerer så masse !!!!!! Kjempegøy altså! Jeg er usikker enda da min test knapt viser en skygge men jeg har også IKM på mandag så kanskje kommer jeg etter blir det samme termin...... send mer babystøv da vel :)

Skrevet

gratulere SÅÅÅÅÅÅÅ mye:)

Skrevet

er der farge på treken sier en at den er positiv!:) håper du er de!!:) mer babystøv skal bli: **********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

Gratulerer så masse. Kos deg med den lille i magen! :D

Skrevet

Gratulere så masse tausa19!!

Har du IKM mandag ja. Det har jeg også, men tør ikke teste enda jeg da....

Lykke til videre!!!

Håper jeg kommer like bak! :0)

Skrevet

Gratulerer sååå mye!!!!:) Kos deg masse med den voksende magen! Suger til meg babystøv og håper at jeg kan komme etter om noen dager:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...