Mamma til verdens beste barn Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Vi får en liten lillesøster i familien i mars og mannen likte ikke Hedda (mitt førstevalg) så godt, men foreslo Anine? Jeg syntes det er helt nydelig jeg da, kort, pent, søtt men ikke for søtt og på A. Storebror heter også noe på A nemlig:) En venninne av en venninne heter det altså, men det er jo en jeg ikke har sett på flere år og ikke kjenner egentlig..
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 anine er kjempefint ) hadde ikke brydd meg om venninna til venninna mi het det....
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Syntes det er fint :-)
BettyBoob Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 vet om en som heter Lucia Anine - litt over the top, men Anine alene er jo kjempesøtt Ellers så er jeg stor fan av navnet Hedda, kjenner ei nydelig lita jente som heter det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå