Gå til innhold

Hva syntes dere om Anine?


Mamma til verdens beste barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får en liten lillesøster i familien i mars og mannen likte ikke Hedda (mitt førstevalg) så godt, men foreslo Anine?

 

Jeg syntes det er helt nydelig jeg da, kort, pent, søtt men ikke for søtt og på A. Storebror heter også noe på A nemlig:)

 

En venninne av en venninne heter det altså, men det er jo en jeg ikke har sett på flere år og ikke kjenner egentlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

anine er kjempefint :o)

 

hadde ikke brydd meg om venninna til venninna mi het det....

Skrevet

Syntes det er fint :-)

Skrevet

vet om en som heter Lucia Anine - litt over the top, men Anine alene er jo kjempesøtt :) Ellers så er jeg stor fan av navnet Hedda, kjenner ei nydelig lita jente som heter det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...