Sessa ruger igjen... Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Hadde en litt rar dag i går. Sosete og distre og hadde litt mye å tenke på. Var litt sliten pga alt surret i hodet så jeg var ikke så flink på å tenke positivt. Så satt vi å spiste middag og han sa noe som jeg umiddelbart tolket negativt, og det var jo ikke det han hadde ment. Da sa han til meg: "Hva var det vi ble enige om for 7-10 år siden, eller gudene vet hvor lenge vi har vært sammen? Dersom en av oss sier noe som kan tolkes på flere måter skal vi alltid ta det på den positive måten." Kan ikke tro at han husket det. Det var et resultat av at jeg var lei av å høre venninner klage over misforståelser i forhold + at jeg av og til prater før jeg tenker og derfor ofte feiltolkes. Søte mannen! Det han sa var jo egentlig veeeeeeldig søtt! Elsker han altså!!!!!!!
Mersa og gutta <3 Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 :-) Gode Lineapappan! Burde kanskje lage en lignende avtale med Magnuspappan, for det er mye som kan bli tolket helt feil i hverdagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå