Happy H Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 kor kjennes disse? Har hatt så sykt ondt i magen siden igår, får skikkelig tak helt oppe i mellomgulvet som går nedover siden og bak i ryggen nesten som mage knip.... e jo bare i uk 29 endå, så e jo egentlig lenge til eg ska føde.. men e bare så merkelig dette her. har født en gang før, men d va helt annerledes då. bare lurte på om d kunne være forskjellig fra gang t gang? syns bare d e så rart at d e ondt hele tidn
*1+1=2 små* Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 har du ringt føden og funnet ut av noe mer?(Leste på skravle)
Happy H Skrevet 10. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2007 snakket med føden og ska følge med på om d er noe mønster i sammentrekningene.. kor ofte de kommer og om d øker på. ellers ska eg passe på at eg ikkje få ondt hode osv som kan være tegn på svangerskapsforgiftning. og at d e masse liv de tror d gjerne kan være mage virus som ikkje har noe med graviditeten å gjøre.
*1+1=2 små* Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 håper det er noe som er på gang da:) God bedring hvis du er syk! Jeg er øm øverst i magen og har sykt mye vann i beina nå*sukk* vi får satse på at noe skjer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå