Nullenusken Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 På papiret så er jeg 18 pp nå.... I praksis så er jeg kanskje 13pp, for har hatt enkelte mnd hvor det har vært dårlig med prøving... men altså... Nå har jeg mistet helt motet!!! Jeg orker ikke tanken på sex, for sex gir meg håp, og jeg håper ikke bli skuffet igjen!!!! og KLARER IKKE legge bort håpet!!! Har hatt sex 2-3 ganger på de siste 3 månedene!!!!!!!!!!!!!!!!!! (heldigvis har jeg en veldig veldig forståelsesfull og snill mann) Bare tanken på sex gjør meg kvalm, samtidig er jeg konstant deprimert fordi jeg går her og har desperat lyst til å bli gravid, samtidig som jeg ikke orker å prøve! Noen som kan gi meg litt motivasjon???
Meg, J & L Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 HUFF då...*sender deg ein klem* Verden er ikkje alltid rettferdig! Dei som ikkje vil ha barn, blir gravide og tar abort,mens andre som virkelig ønsker og fortjener det, må prøve i mangen år! Ikkje lett å holde motivasjonen oppe.. Har du/de vert til legen? Sånn at de veit at de kan få barn? Eller berre prøver de?? Kansje du rett og slett skulle tatt ein pause frå BIM? Det er veldig deprimerende å vera her når alle "raser forbi deg".. Eg foreslår at du og sambo lever i "sølibat" en periode..f.eks 1mnd. Og den mnd bruker du på deg selv..kos deg litt! Og IKKJE sitt å les her inne.. Så går du på neste mnd med GODT og FRISKT mot og litt bedre sexlyst! Kansje du rett og slett skal vente med å Bimme til du IKM? Husker sist eg prøvde å bli gravid, eg blei SÅ skuffa kvar gong TR kom.. Eg tok ein pause herifrå, og det hjalp!!! Ellers når det gjelder sexen så kan du jo investere i ein dildo eller noe..Berre for å gjere noe nytt liksom? Lykke til Nusken!! *Klem*
Nullenusken Skrevet 10. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2007 Har nesten vært i sølibat i 3 mnd, og har ikke vært på BiM på den perioden Kom nettopp inn igjen her for et par dager siden Jeg har nå en liten uke til EL, så nå må jeg begynne å være motivert igjen Klarte å motivere meg til sex i natt, så må bare satse nå Kryss fingrene for meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå