Gå til innhold

mom2two

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dro til akutten med meg og ungene,jeg. Var etter en tlf samtale med akuttsykepleieren som gjorde at jeg dro.

Vi kom dit,og akutten var pakket full av folk, og vi maatte vemte kjempelenge foer vi fikk komme til triage.

Den sykepleieren fikk selvsagt ikke lov aa gi personlig mening om vi burde bli sett av lege eller ei, men hun sa likevel at hun blander samme kjemikalier naar de setter istand svoemmebassenget sitt, og hun trodde ikke det var farlige mengder vi isaafall hadde faatt i oss.

Gubben har vaert hjemme, og blandet oppi noe mer greier for aa noeytralisere klorinen, og naa lukter det ikke mer i huset.

Jeg ble kjemperedd,jeg...skjelte ut mannen etter noter fordi han kunne finne paa noe saant.

Han paastaar han vet hva han gjoer (og hvilket mannfolk ville ikke sagt det??)

Men iallefall: alt er bra =o)

Ville bare si fra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry for å bryte inn i tråden, men hva har skjedd? Eller skal jeg bare søke meg frem, kanskje? :-p

Skrevet

:-o

Skrevet

mayaya: savnet deg paa kveldene =o)

Du kan soeke "klorgass". Fikk meg en skrekkens stoekk i gaar, men vi overlevde fint.

Mulig morshjertet overreagerte ;o)

Naa surrer hottuben saa fint med boblene sine, og det begynner bli varmt. Driver aa rydder det rommet i dag, og i kveld sitter kanskje hele bunten nedi der og loeser verdensproblemene.

Det er et saant digert familiehottub.

Er ikke sint paa mannen mer..men synes fremdeles han burde forstaatt meg litt..han sier han VET alt som trengs vites om kjemikalier..for han har jo laert det i militaeret og naar han var i brannvesenet. Men jeg mener naa han gjorde en feil i gaar uansett.

;-p

Sitter og koser meg med morgenkaffen min. Maa ha litt tid for meg selv paa morgenen, ellers blir det ikke trivelig her..

Skrevet

Jeg søkte på klor og klorin i går, men fant det ikke.. hehe..

Men uf da, det hørtes jo ikke bra ut! Som kjemiker har jeg kanskje en over middels stor respekt for sånt, men det er mye som er farlig ut der, da! Glad for å høre at alt er bra med dere!

I kveld kommer vi "hjem" igjen, og litt nærmere deg i tidssone, så da er jeg vel mer på nett igjen fra i morgen :-) Hei-hei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...