Gå til innhold

Har vært på føden i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

sambo kom hjem fra bilmessa kl 23 og da reiste vi på føden for å ta en sjekk siden jeg har hatt så mange og langvarige kynnere, fikk mine foreldre til å sitte barnevakt, ble satt til registering når vi kom lå med det i 30 min så kom legen inn og hun kjente meg igjen fra jeg fikk Sander det var hun som sydde igjen arret etter ks :) så det var jo litt morsomt at det var hun som hadde vakt i kveld/natt :)

alt var bra med den lille, og hun tok en ul og målte hvor stor linnea var og hun var rundt 3100 gr....kommer til å være rundt 3300 når hun blir født om 11 dager sa hun....hun tok seg god tid med ultralyden og hun tegnet og forklare oss hva hun så osv.....ei jente som hadde munnen i orden hehe.....

vi var der i 1,5 time kom hjem kl 01.00 så nå kan jeg sove godt i natt :)

fikk spurt om jeg måtte ha blodfortynnende sprøyte dagen før ks, men det hadde de slutta med får det etter ks i steden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempebra at alt var ok! No blir det nok godt å sove ja :-)

Skrevet

Ja det var kjempedeilig at alt var i orden med henne.....

så at pulsen var oppi 171 noen ganger hehe, ei aktiv jente vi får i forhold til Sander :)

Skrevet

Oisann.. Kanskje derfor du har så mye kynnere da, hvis hun er så aktiv, så blir kanksje livmoren like aktiv :-)

Skrevet

Så bra at alt er okei med dere begge to:) Ta vare på deg selv :)

Klem

Skrevet

linnea var bare aktiv når jeg lå på registrering hadde ikke kjent noe spark i hele går før vi reiste til føden......

legen kjente at hode ikke var festa ennå, men det gjør jo ikke så mye siden jeg skal ha ks snart.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...