Natteravnen* Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Har ingen god følelse no , men må bere legge inn dette, har sett fram til konsert med Meat Loaf i mange mnd, har venta på muligheita i mange år, er ihuga fan, og hade endelig fått sjansen, MEN no er konserten avlyst , eg vart heilt paralysert på onsdag når eg las det.... Kan ikkje heilt forklare kor mykje eg har sett fram til dette, og skuffelsen......samtidig som eg får veldi dårli samvittiheit for å føle sånn, når det er så mange trasige ting som er så mykje verre... -er berre det at dette liksom var mitt opplegg - endelig.... og det er så godt å ha noke som en virkelig kan gle seg til. -han har fått ei cyste på stemmebandet, håper for all del at han blir bra igjen. Uff , vart nok litt rart innlegg dette, men måtte berre dele...
dritgrei hei hei! Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Uff klart du er skuffa! Det er jo de tingene der som gjør at i kan smile når vi vasker gulvet og synge litt høyere når vi danser oss gjennom DIgre hauger av hverdag! Klart man kan glede seg over barnesmil og allslags, det gjør vi jo, og klar det finnes værre ting her i verden, men jammen kjenner jeg på skuffelsen din! Det er lov å være trist og alt! Håper det kommer en annen konsert i nærmeste fremtid som du har lyst til å dra på... Får man penege igjen når sånne ting skjer, eller er det enda en dum ting i skuffelsen?? klem til deg fra meg... på dette vestlandet snør det litt i dag, snør det litt i ditt vestland også?
Natteravnen* Skrevet 10. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2007 Heisann! Heldigvis har eg ikkje kjøpt på svartebørs so billettutgiftene får eg igjen, og godt er det.Håper at det kjem en ny sjangse seinare, og at det ikkje tek so mange år...he-he Har prøvd på Springsteen-billettar ,men det er heilt håplaust,fekk tilbud om to bil til 3500,- pr stk(!) men syns det var litt veeeeeel drøyt,ja! Her på øvre vestlandet er det kvitt idag, men kun et tyyynt teppe. smeltar nok i løpet av dagen, MEN eg ser gløtt av blå himmel oppi der, og det er lenge sia sist! positivt. Håper ting går bedre for dritgreigutten og mammaen no, og koseli at lillejenta har begynt å spasere rundt! klem herfra også! ha en super dag!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Skjønner godt at du er skuffet! Når man gleder seg veldig til noe, så skapes det jo forventninger, og når det ikke blir noe av, så er det helt naturlig å være skuffet!! Og du, dårlig samvittighet er bortkastet energi;-) Gjør heller noe annet hyggelig du:-)
Karomamma Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Dritsurt, rett og slett!! Skjønner at du er skuffa! Well, forresten MeatLoaf.... Bestevenninna mi og jeg var uvenner på begynnelsen av 80-tallet fordi jeg var litt sleivkjeftet om ham og musikken hans... He he, vi er venner igjen nå altså og jeg innrømmer nå at noen av sangene ikke er så verst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå