Gå til innhold

Om en uke kommer nye leketøyet til sambo.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe.. Han ringte meg på jobben på torsdag, har snakket lenge om at vi har hatt lyst på en atv (4-hjuling), og da sa han at han hadde sjekket litt rundt etter pris, og hørt med banken om evnt. lån.. Jaja.. Tenkte jeg.. Dette har han da gjort før også.. Så jeg fortsatte med jobben min, og tenkte ikke mere over det...

Så da vi satt å skulle spise middag sier han : "Neste uke kommer atv´en vår..." Hæ?? Har du kjøpt? sier jeg.. Og ja, det hadde han vist.. Hehe.. Av og til blir jeg bare overrasket over hvor fort ting kan skje.. :)

Så neste lørdag får vi vår splitter nye atv.. 2 seter, registrert på hvite skilter, som motorssykkel som kan kjøres på billappen. Hehe.. Blir spennende. Gleder meg til å kjøre f.eks. trollstigen med den til sommeren.

Kjøpte den i bunn og grunn for å kjøre material opp på hytte med.. Men er jo et morsomt kjøretøy også da. :)

Så da er det bare å kjøpe hjelmer.. :)

Noen andre som har sånn her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke behov for en sånn her. Men pappa hadde en når vi vokste opp. Som tenåringer elsket vi å kjøre i skogen med den=) Kjempegøyt kjøretøy

Skrevet

Kjekt å kjøre til jobb på en sånn luftig doning om sommeren da.. Blir jo som å kjøre sykkel. :) Gleder meg litt. Sambo er jo helt i 100 så klart.. :)

Godt han ikke blir gubbete med årene.. hehe.. :)

Skrevet

Hehehe=)

Kos dere med det nye leken da=)

Skrevet

Så litt på profilen din.....hvor har du funnet den der 'kalendern' over din baby?

Hadde vært gøy å kikke på etterhvert (skal prøve på en til, men ikke si noe;-P)

Skrevet

Den tror jeg jeg fant på babyverden... Husker ikke helt, men tror det. :)

Lykke til da!! :)

Skrevet

tusen takk=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...