Gå til innhold

Gravid med kondom

Anbefalte innlegg

Skrevet

kejnner du noen som har blitt gravid når de har brukt kondom som prevensjon? for eg trur kanskje eg har blitt det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Men jeg vet at det går an likevel. :-)

Skrevet

uff herregud!! datteren min er 6 mnd gammel. eg har ikkje fått mensen på over 1 mnd nå og har ikkje kjent noen magesmerter heller. Håper på at den bare er forsinka.. men har blitt kvalm i det siste. no då eg pusset tenna blei eg kvalm av smaken. håper det er tilfelldigheter.

Skrevet

Jeg kjenner flere som mener de har blitt gravide med kondom. Jeg ville ikke bli veldig forbauset om det er fordi de har misforstått litt hvordan kondomer skal brukes for å hindre graviditet - ha på gjennom hele samleiet og sånt, men jeg har ikke akkurat bedt om detaljene.

Men kondomer er ikke ansett som et 100% sikkert prevensjonsmiddel, så gravid kan du godt være samme hvem vi kjenner.

Skrevet

Hvorfor er det ingen som gjør som anbefalt? Bruker sæddrepende krem eller skum samtidig?

Det lærte nå jeg i sin tid at man skulle. Noen kondomer er vel insatt med det, men likevel oppfordres det til å bruke noe i tillegg. Gummi kan sprekke! Og det er ikke sikkert en oppdager det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...