RundLurt? Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Her sitter jeg dønn alene og fyller år....... Gubben på jobb og jeg sitter her og koser meg=0) Blir vel et "nypp" i bursdagsgave når han kommer i morgentidlig klokka 07.00=0)
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Første til å gratulere deg! Skål! :-D
RundLurt? Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 Thanks babe=0) Cheeeeeeeeeeeeeeerssssssssssss*
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Håper du får en drit kjedelig kveld, det fortjener du når du er så gretten og sur mot alle. Eller kanskje det nettop er derfor du er så dreten?? Sitter alene på bursdagen din? Hadde mannen din vert glad i deg hadde han tatt seg fri i dag, men nei.
RundLurt? Skrevet 9. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2007 Ja derfor jeg er så gretten mot alle! ( ny her du?) Schål iallefall! *S*
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Det vi kan konkludere med er at Annie har en dritkjedelig kveld, og at hun fortjener det fordi hun er så gretten og sur mot alle. Kanskje det er nettopp derfor hun er så "dreten"? Hadde mannen til Annie vært glad i henne, kunne han ha dratt henne med seg i seng for en pulestund (noe hun sårt trenger), men nei.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Syntes du var skikkelig grusom mot hun som hadde en mann som var utro med exen sin! Leste også noen andre innlegg der du var veldig på kanten. Var ikke meningen å såre deg, men sånn er det når du sårer andre. Grattis m dagen.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Gratulerer med dagen!!!!
RundLurt? Skrevet 9. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. november 2007 Takker snuppene mine=0) Glad i dere=0) ( til annie, jeg sårer ikke, jeg "snakker" fra levra! trønderan e da sånn sjø! spesielt åss som bor på bøgda))
ragna Skrevet 10. november 2007 #15 Skrevet 10. november 2007 gratulerer med dagen! ny-overhøvla og greier ;D
propp Skrevet 10. november 2007 #17 Skrevet 10. november 2007 får vel kanskje si gratulerer jeg også da:)
danieI Skrevet 10. november 2007 #21 Skrevet 10. november 2007 "nypp"'et gidder jeg ikke å høre om men ..kakene, fått kake eller? kake? jeg må se kakelista gratulerer med dagen di gamle røy :-)
Gjest Skrevet 10. november 2007 #22 Skrevet 10. november 2007 Grattis, håper du er ny-nyppet og glad!
Dronningen! Skrevet 10. november 2007 #23 Skrevet 10. november 2007 Gratulerer med dagen, RundPult! (Eller ble det ikke noe på deg i dag tidlig?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå