Gå til innhold

Gratulerer med dagen RundLurt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg dønn alene og fyller år....... Gubben på jobb og jeg sitter her og koser meg=0)

 

Blir vel et "nypp" i bursdagsgave når han kommer i morgentidlig klokka 07.00=0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første til å gratulere deg! Skål! :-D

Skrevet

Thanks babe=0) Cheeeeeeeeeeeeeeerssssssssssss*

Skrevet

Håper du får en drit kjedelig kveld, det fortjener du når du er så gretten og sur mot alle.

Eller kanskje det nettop er derfor du er så dreten??

Sitter alene på bursdagen din?

Hadde mannen din vert glad i deg hadde han tatt seg fri i dag, men nei.

Skrevet

Ja derfor jeg er så gretten mot alle! ( ny her du?) Schål iallefall! *S*

Skrevet

Det vi kan konkludere med er at Annie har en dritkjedelig kveld, og at hun fortjener det fordi hun er så gretten og sur mot alle. Kanskje det er nettopp derfor hun er så "dreten"? Hadde mannen til Annie vært glad i henne, kunne han ha dratt henne med seg i seng for en pulestund (noe hun sårt trenger), men nei.

Skrevet

Syntes du var skikkelig grusom mot hun som hadde en mann som var utro med exen sin!

Leste også noen andre innlegg der du var veldig på kanten.

Var ikke meningen å såre deg, men sånn er det når du sårer andre.

 

Grattis m dagen.

Skrevet

Gratulerer med dagen!!!!

Skrevet

Takker snuppene mine=0) Glad i dere=0) ( til annie, jeg sårer ikke, jeg "snakker" fra levra! trønderan e da sånn sjø! spesielt åss som bor på bøgda))

Skrevet

"nypp"'et gidder jeg ikke å høre om

 

men ..kakene, fått kake eller? kake? jeg må se kakelista

 

gratulerer med dagen di gamle røy :-)

Skrevet

Gratulerer med dagen, RundPult! (Eller ble det ikke noe på deg i dag tidlig?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...