Piri Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Teddy, I've been bad again, My Mommy told me so; I'm not quite sure what I did wrong, But I thought that you might know. When I woke up this morning, I knew that she was mad; Cause she was crying awful hard, And yelling at my dad. I tried my best to be real good, And do just what she said; I cleaned my room all by myself, I even made my bed. But I spilled milk on my good shirt, When she yelled at me to hurry; And I guess she didn't hear me, When I told her I was sorry. Cause she hit me awful hard, you see, And called me funny names; And told me I was really bad, And I should be ashamed. When I said, "I love you, Mommy," I guess she didn't understand; Cause she yelled at me to shut my mouth. Or I'd get smacked again. So I came up here to talk to you, Please tell me what to do; Cause I really love my Mommy, And I know she loves me, too. And I don't think my Mommy means, To hit me quite so hard; I guess sometimes, grown ups forget. How really big they are. So Teddy, I wish you were real, And you weren't just a bear; Then you could help me find a way. To tell Mommies every where. To please try hard to understand. How sad it makes us feel; Cause the outside pain soon goes a way, But the inside never heals. And if we could make them listen, Maybe then they'd understand; So other children just like me, Wouldn't have to hurt again. But for now, I guess I'll hold you tight, And pretend the pain's not there; I know you'd never hurt me, So Goodnight, Teddy Bear...
Regnbuemor til 2 Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Å fy søren. *gråte, gråte, gråte* Og til svar. Nei selvsagt har jeg aldri slått barna mine.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Aldri slått noen.., men diktet satte spor uansett.. Veldig fint dikt som får deg til og tenke og jeg ble lei meg..
jordbærsjokolade Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Uffamei, veldig trist. Og nei, har aldri slått og kommer heller aldri til å gjøre det
Gjest Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Uff, tårene spruter ved tanken på hvor vondt barn som blir mishandlet har det. Enn så redde de må være... får lyst til å holde og trøste dem alle sammen. Tenker på lille gullet som sover i sengen sin her, og håper aldri noe vondt skal hende ham. Skal vokte over ham som en hauk til han er 40, minst ... :-)
Julie Angelica:) Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Nei jeg har aldri slått Julie Angelica, og det kommer jeg ALDRI til å gjøre. Det er bare noe jeg vet. Dette diktet var så trist, og det er ufattelig trist å tenke på at mange barn faktisk har det sånn rundt omkring i verden:(
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Veldig veldig rørende.... Kommer ALDRI til å slå barna mine, blir helt kvalm av å tenke på at mange faktisk blir slått;(
Stjerne37 Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 Nei aldri slått mitt eget eller andres barn.
Gjest -<<- Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 Klart det, denger'em hver dag før frokost - sånn for sikkerhets skyld. Hvor mange positive svar tror dere det vil komme nedover her 'a?
Piri Skrevet 9. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. november 2007 Hadde ikke regnet med en haug med innrømmelser her, nei. Men alt for mange gjør det....og trenger kanskje en påminnelse om hvor galt det er....
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. november 2007 #12 Skrevet 9. november 2007 jepp, og engelsk sentimentalt vås er alltid på sin plass.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 9. november 2007 #13 Skrevet 9. november 2007 *gråte litt* Det gjør vondt i mammahjerte til tross for at det 'bare' er en dikt. Vet at det er alt for mange barn der ute som har det sån
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå