Gå til innhold

da prøver jeg på nytt etter en sa...


Gjest

Anbefalte innlegg

satser på den vil sitte nå... hadde egentlig termin i juni.. men mistet for ikke så lenge siden:( trist, men livet går videre..

 

så da satser jeg på at neste sitter som et skudd og terminen blir i august:)

 

 

klem klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også... Hadde termin i juni men mistet veldig tidlig da, var bare 5 uker på vei.

Satser på at det blir en augustbaby istedet!

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg og inn her i håp om augustbaby:-) Har hatt 2 SA i det siste 1/2 året. Har hatt 2 sykluser etter siste SA, så vi prøver hardt på augustbaby;-) Lykke til dere to!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt tei. Håper også å få være med her. Var med i mai-klubben men hadde en MA i uke 11. Trist men ingenting å gjøre med det. Skal på sykehus man. den 19. for sjekk. Kanskje jeg er gravid igjen da? Aner ikke når jeg har eggl. Har ikke hatt mens siden jeg blødde ut restene...Lykke til for alle her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Det var trist å høre du mistet babyen, men som du sier så kan dere jo satse stort på en augustbaby. jeg krysser fingre og tær!

 

Jeg er 4-6 uker på vei nå med første barnet. Har ikke helt kontroll på termin for fikk aldri mensen etter jeg sluttet på p- pillene i September. Jeg er bekymret for å oppleve en sa. Lurte på om du merket noe i forkant eller kom det veldig brått.

 

Har ikke vært hos legen enda for hun mente jeg kunne vente til midten av Desember.Hun sa det ikke var stort hun kunne gjøre fra eller til før den tid. Syntes allikevel det er lenge å vente.

 

Dette med å annonsere nyheten til familie og venner syntes jeg også er vanskelig å vurdere. Vil jo trenge de dersom det ikke skulle gå bra denne første gangen så greit å involvere de nærmerste kanskje.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi satset og vant!!!! Testet positivt i helgen:-) Ang mine SA'er merket jeg det første gangen ved at jeg begynnte med blødninger i uke 13 som ble sterkere og sterkere. Andre gangen hadde jeg ingen symptomer, men hadde en "følelse" av at noe ikke stemte. Vet ikke hva det var, men det var nok en SA (da i uke 6). Denne gange skal jeg klare å holde på spiren!!! Men kommer nok til å være bekymret helt til slutt. Vil fortelle familien det i julen, da de uansett kommet til å bli involvert dersom det ikke skal gå bra. Men det skal som sagt gå bra!!!! Lykke til alle her!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...