Twintipp og himmelblå Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 dere føler at dere ikke klarer å henge med i samtaler, at hodet er helt bomull?? Akkurat som om verden foregår på siden av dere selv?? Noen tips til rekonvalens?? Ganske ekkelt i grunn:-p
Mom2Two Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Ja.. Jeg er der nå, jeg..., så vet hva du mener Vet ikke noen tips, jeg, men om du får noen vil jeg gjerne høre:-)
♡ Rødhette ♡ Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Jepp.. Flere ganger.. Har fått sånne merkelige utenom kroppen opplevelser .. vanskelig og forklare.. Men akkurat som jeg sitter og ser på meg selv eller at jeg ikke er tilstede liksom.. Det eneste som hjelper på meg er søvn..
Gjest Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Ja,, sånn at det føles ut som om kroppen ikke henger sammen i det hele tatt :-S skjelven og helt borte... EKKELT!
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2007 Bli med meg på spa i morgen Mom2Two;-) Lurer seriøst på om jeg skal betale noen for å bære meg rundt også jeg nå.. Samtidig som jeg får intravenøs næring:o)
-Lin Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Ja... Du burde prøve å få sovet skikkelig ut. Og så må du finne ut hva som er viktig å få gjort og sile bort det som ikke er nødvendig. Prøve å gjøre mest mulig av sånt som gjør deg godt, og prøve å være positiv og glad. Kanskje noen kan ta seg av barn(a) en helg så du kan få henta deg inn igjen? Klarer du å få sovet ut èn dag i uka og kutte ut dårlig samvittighet og tanken på å ikke strekke til så tror jeg du kommer langt.
*Rutletutt* Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Jepp, hver dag er sånn for tiden...;o/
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2007 Huff, jeg prøver å være positiv og glad... Men, jeg er bare fryktelig sliten nå. Skal bort i morgen, kanskje jeg får hentet meg litt inn i helgen. Men, føler meg så alene om alt. Det gjør meg sliten.. Er liksom så alene om alt jeg.. Tatt overdose tran og vitaminer i dag da, så kanskje det hjelper på) Takk for svar.
hit og dit Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 Uff ja det er kjempeekkelt. Beste medisin er søvn tenker eg. Eg var slik då Tuva var nyfødd og søvnen om nettene var i korte intervaller. Venninna mi var slik lenge, og ho hadde alvorlig b12 vitamin mangel.
-Lin Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 Huff, det er ikke godt, nei!... Kanskje du kan prøve Floradix og? Det er noe flytende greie som visstnok smaker dårlig men gjør underverker. -Med vondt skal vondt fordrives ;o) Håper du får det fint i helgen! God klem
chrisallic Skrevet 9. november 2007 #11 Skrevet 9. november 2007 Uff ja har nok det.Har vært så sliten at jeg sovner og våkner på en gang, liksom skvetter til.Jobber ganske mye for tiden og tror jeg klarer mer enn jeg gjør.Jobber 100% og annen hver helg + handling ,husarbeid og tusen ting til.Er ganske trett ,selv om jeg ikke helt vil innrømme det. Men etter regn kommer sol og alt ordner seg for snille jenter;-)
ZamZam Skrevet 10. november 2007 #12 Skrevet 10. november 2007 Jepp, har vært der og føler med deg.. Masse kaffein om morgenen, ikke noe etter kl 15 på ettermiddagen. Sove så snart muligheten byr seg, hvis barna sover sover du også. Jerntabletter ( siden jeg alltid mangler jern) Masse masse vann. Håper du får slappet av i helgen og kommer deg litt igjen.
Mille** Skrevet 10. november 2007 #13 Skrevet 10. november 2007 Jepp, bla når jeg var gravid begge gangene og ikke sov i løpet av svangerskapet. Men også etter at jeg begynte å jobbe når snupp var 11 mnd gammel og hun våknet X antall ganger på natta.Var så utslitt at jeg ble sykemeldt. Mitt tips er å senke krava og bare gjøre det aller nødvendigste. Legg deg tidlig på kvelden, om det flyter på kjøkkenbenken og hybelkaninene formerer seg i krokene så får det bare være. Og ikke minst krev å få mer hjelp på hjemmebane!! Klem
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. november 2007 #14 Skrevet 10. november 2007 Ja. .Har vært sånn litt over et år nå pga. sykdom.. Har jo noen lyse øyeblikk, men ofte får jeg ikke med meg ting.
hund&barn@fullrulle Skrevet 10. november 2007 #15 Skrevet 10. november 2007 Jepp, kjenner til det der. Ta en lang tur alene i skogen, legg deg så i badekaret med rolig musikk når du kommer hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå