Gå til innhold

deppa i dag :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil gjøre noe dratisk med håret mitt. vil shoppe sexy og tøffe klær og ha meg en fest.

det er det mitt hode tenker i dag. ser så frem til dette.

ikke missforstå at jeg ikke gleder meg til baby, for det gjør jeg jo selvfølgelig, men akkurat i dag er det di øverste tingene jeg nevnte jeg vil! måtte bare få det ut.

fått litt trøst av sambo da, at vi skal bestille frisør time til meg i morgen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår godt hva du mener!

Jeg er satt veldig tilbake av kynnerene mine, og må utporsjonere kreftene veldig. Derfor blir det et ganske stillesittende liv hos meg...

I tillegg blir man jo litt lei av mammaklær og stor mage, selv om jeg egentlig føler meg veldig fin. Men jeg har alltid vært slank, så det er utrolig uvant å ha denne magen der!

kos deg hos frisøren, det er ofte bare det som skal til før man blir fornøyd og føler seg litt sexy igjen:) Kanskje du kan kjøpe litt fint undertøy og overraske sambo med?

God helg!

Skrevet

skjønner akuratt hva du mener :-) man vil noe annet enn bare evig gravid og mamma.... selv har jeg fått dilla på og kjøpe sko, og stelle negler, dvs, d har jeg egentlig hele tiden ellers også... men d r ekstra stas nå.. er liksom ikke så mye snertne klær å få på seg lengre :-)

ser rett og slett fram til den dagen kroppen begynner og bli sånn noenlunde og man kan kle seg litt sexy igjenn..

håper du fikk en fin frisørtime :-) så deilig og bare stelle m seg selv

Skrevet

skjønner deg godt! har 30års dag i morgen og kunne godt tenkt meg en fest idag.. men men.. får ta det igjen etterpå:) skal kose meg med masse kake og godis i morgen!!:D håper du føler deg bedre etter frisørtimen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...