Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 vil gjøre noe dratisk med håret mitt. vil shoppe sexy og tøffe klær og ha meg en fest. det er det mitt hode tenker i dag. ser så frem til dette. ikke missforstå at jeg ikke gleder meg til baby, for det gjør jeg jo selvfølgelig, men akkurat i dag er det di øverste tingene jeg nevnte jeg vil! måtte bare få det ut. fått litt trøst av sambo da, at vi skal bestille frisør time til meg i morgen
Erisa* Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Forstår godt hva du mener! Jeg er satt veldig tilbake av kynnerene mine, og må utporsjonere kreftene veldig. Derfor blir det et ganske stillesittende liv hos meg... I tillegg blir man jo litt lei av mammaklær og stor mage, selv om jeg egentlig føler meg veldig fin. Men jeg har alltid vært slank, så det er utrolig uvant å ha denne magen der! kos deg hos frisøren, det er ofte bare det som skal til før man blir fornøyd og føler seg litt sexy igjen:) Kanskje du kan kjøpe litt fint undertøy og overraske sambo med? God helg!
"gullet" Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 skjønner akuratt hva du mener :-) man vil noe annet enn bare evig gravid og mamma.... selv har jeg fått dilla på og kjøpe sko, og stelle negler, dvs, d har jeg egentlig hele tiden ellers også... men d r ekstra stas nå.. er liksom ikke så mye snertne klær å få på seg lengre :-) ser rett og slett fram til den dagen kroppen begynner og bli sånn noenlunde og man kan kle seg litt sexy igjenn.. håper du fikk en fin frisørtime :-) så deilig og bare stelle m seg selv
monra Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 skjønner deg godt! har 30års dag i morgen og kunne godt tenkt meg en fest idag.. men men.. får ta det igjen etterpå skal kose meg med masse kake og godis i morgen!! håper du føler deg bedre etter frisørtimen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå