Regnbuemor til 2 Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Kjøpte meg noen kule støvletter i dag, i skinn. De er sånn naturfarget og da antar jeg at de kan bli fort stygge. Glemte jo å kjøpe med meg sånn fett. Kan jeg bruke vaselin, eller vanlig inpregneringsspray????
Lullabybaby♥ Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Du kan bruke impregnering i hvert fall...
Regnbuemor til 2 Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 det var med m ja! Lurte litt på det (hi, hi). Men da gir jeg dem en sprayings jeg. Burde holde en liten stund i alle fall:) Takk!
lillegull:) Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 hvis støvlettene er melerte i skinnet og har en tynn skinnntype, anbefales det å bruke ett litt tyntflytende fett som trekkes fort inn, altså ett som ikke er voksaktig.. spray KAN gi flekker i noen skinntyper.. men vanskelig å si når jeg ikke ser de..hehe:)ellers så er det riktig at impregnering kan brukes på det meste. jobber i skobutikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå