grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 sitter her inne å synes litt synd på meg selv her. tr kom i går. å SMERTENE kom to dager før å vedvarer desverre. leser litt inne på di forskjellige forumene. å da blir jeg litt lei meg når mange klager over kvalme, vondebryster, utflod, metalsmak, oppblåsthet,. skulle så gjærne hatt alt sammen jeg. skulle ikke klaget et sekund engang bare jeg hadde hatt en liten spire.
Emma*den lykkelige venter Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Sender over noen trøsteklemmer jeg... Sitter akuratt med samme tanker:-( Ser du har vært gjennom litt, burde ikke du bli utredet for habituell abort? Mener ikke blande meg inn, ble bare litt nyskjerrig
MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Uff, vi er vel litt tankeløse.. Sender deg en klem.. Beklager..du ga meg litt å tenke på!! Lykke til videre, det går til slutt skal du se...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 9. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2007 tusen takk. har vært til utredning ja... di tror nivået mitt av progesteron synker for fort. har for høyt testosteron å for lavt progestron. pco. legen tror d er derfor jeg mister. men nå har det dukket opp et nytt problem. manglende eggløsning så fra søndag av er d dobbel pergo kur. er akkurat ferdig med dn enkle da var syklusen min på 43 dager...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 9. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2007 <3 tusn takk:) sender en klem din vei også )
Emma*den lykkelige venter Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Hmm, ja du har litt å slite med skjønner jeg. Typisk, er det ikke det ene så er det pokker meg det andre....... Håper en dobbel pergokur kan gjøre susen + progesterontilskudd i form av Crinone eller Progestan ved en graviditet. Noen sverger også til blodfortynnende som Albyl-e eller Fragmin ved graviditet.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 9. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2007 jeg trøster meg med at d kunne ha vært værre. å at hver pp forhåpentligvis er en pp nærmere dn lille:) har lest mye om pco å pergo. å bare 30% blir gravide ved bruk av pergo. viss vi får eggløsning så er d 20%for befruktning. å klarer vi å få en positiv test så er det rett på vaginal hormongele. det er så urtolig godt å dette foumet å kunne lufte tankene sine i. føles så godt å få den omtanken et svar gir. kan liksom ikke snakke med folk rundt meg om d for di fleste sjønner ikke hva jeg snakker om.. sender en kjempe stor klem til alle jentene her inne:) tusen takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå