snart mor til 3 Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Jeg blir så fantastisk fasinert av disse anonyme som går rundt å prater så mye tull.. Hvilken interesse har man egentlig av å bare spre negative holdninger ovenfor andre? Hva får man igjen for det selv?? Under diskusjoner så kan man jo selvfølgelig være uenige,men man må jo tørre å stå for hva man mener....sukk...syntes det er slitsomt med alle disse anonyme jeg.... greit så er det mange av disse innleggene som er bare tull og tøys, eller dårlig husmorhumor som mange også kaller det...og det er jo greit nok i seg selv...man må jo få lov til å tulle litt med hverandre..men man trenger jo ikke å gå så langt at man bevisst går inn for å være ekkel mot hverandre... eller...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Synes anonymknappen kan være irriterende som bare det, men her inne er det helt greit synes jeg. Vi er på en krangleside. Det bør være litt temperatur! Johoo, la oss slenge litt skit og få utløp for hormonhelvete:)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 kanskje du burde finne et ekte problem og tenke på? hehe
Matildesnusk + lille ups Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Som etpar smarte sjeler har påpekt før her inne, så er en vel ikke særlig mindre anonym om en forteller nicket sitt, vel? Slutt å heng dere oppi sånne dumme småting
snart mor til 3 Skrevet 10. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2007 så dere går ikke på BIM-treff? vet ikke..jeg mener nå at jeg må kunne stå for alt jeg sier her inne uansett. Og liker ikke tanken på at noe jeg kan ha sagt her inne blir tatt ille opp av andre.. Når man er her inne så vet man ikke hvem alle er. Man kan vite hvem enkeltpersoner er pga lokale BIM-treff.. Men når jeg ser at en person har stilt et spørsmål eller liknende så kommer 30 anonyme og kaster drit i hytt og gevær..da syntes jeg at man har gått langt over grensen... Hvorfor drive på slik??må bare spørre..for skjønner ikke det jeg...
Gjest Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 jeg skjønner ikke helt hvorfor dette er så viktig? inne på skravle kan man ikke være anonym, og det er ikke en krangleside.. du kan jo være der da:)
snart mor til 3 Skrevet 10. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2007 Hvorfor jeg føler at det er viktig at man oppfører seg som voksne mennesker og ikke bevisst prøver å være ekkel og mobbende ovenfor andre?? nei,vet ikke jeg..kan ikke forstå hvorfor det er viktig jeg... Nei,førr helvette la oss alle bare gi en lang pokker i alt og alle.. Som deg Annie-Fødeklar:)) Kan ikke du ta det stygge tryner ditt,stappe det oppi ræva te far din og reise baklengst inn i helvette??
snart mor til 3 Skrevet 10. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2007 er det slik du ønsker at vi skal prate til hverandre??
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 10. november 2007 #9 Skrevet 10. november 2007 HAHAHAHAHA!!! Det er jo faktisk sånn det blir med anonym knappen! Desverre!
Gjest Skrevet 10. november 2007 #10 Skrevet 10. november 2007 du bestemmer jo selv hvilket nivå du vil synke ned på sommerfulg. jeg syns ikke drittkasting passer seg noe bedre med nick, eller uten. er jo nok av de som slenger dritt med nick også. jeg kjenner ikke deg noe bedre, enn jeg kjenner noen av de anonyme. ikke sikkert alle er på kranglesiden for å få venner man kan gå på bim-treff med.. ))) ))
snart mor til 3 Skrevet 10. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. november 2007 hehe... da er vi jo enige om noe da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå