Gå til innhold

joho.. da er uggsa bestilt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det bare å vente på posten :))))

Oppmuntring til meg selv:))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uggsa??

Skrevet

Hehe.. Okei =)

Skrevet

Det skal jeg også ha i år :) så ut som det går ann å få blitt, men de deiligste skoene noensinne, blir lykkelig av å gå ute i kulden med sånne deilige sko..

Skrevet

ja vet.... dollaren er jo så billig nå også... betalte under 1000 kr :)

Skrevet

Åhh, det vil jeg ha og!

Synes fortsatt det er kult jeg da..

Hvor bestillte du de hen??

Og grattis med uggs forresten:o)) Hvilken farge? Lyst på lys beige jeg..

Skrevet

Du kan bruke dem uten å ha sokker på føttene, de er bare så utrolig varme og gode!

Gled deg!!

Skrevet

Kjøpte lys beige :) .. kjøpte de på ebay. Man kan kjøpe uten å by, og i og med at $ er lav så kjøpte jeg likegodt. De koster tross alt 2000 her hjemme.

Skrevet

Hjelpe meg, den dyre, enda styggere crocsen??

Gratulerer likevel, gøy med noe man ønsker seg!

Skrevet

de har dem på tylershoes.com også twintipp :) til rundt 8-900! syntes de var litt fancy i gull også jeg da *knis* men mulig jeg er litt flashy, fikk lyst på i gull, chestnut og chocolate..

Skrevet

Beste skoa ever, uggs og crocs we like;)

Skrevet

Dere som har ekte Uggs: dere går ikke dem skjeve etterhvert? Og de holder formen hele tiden (ikke synker sammen i skaftet?)?

Skrevet

Skjeve nei? like fine i formen de :) men jeg har slitt ut mine inni og de har blitt så møkkete utenpå nå så jeg må ha nye..

Skrevet

Okay, det var bra:) Hadde et par kopier for noen år siden, og de var sååå gode og varme, men umulige å gå i etter et par ganger. Sank sammen i skaftet og var bare dritt:/ Men de var fine da, hehe...

Skrevet

uggs var moderne for to år siden, og sist år hadde de som ikke hadde fugt med året før. I år er de ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...