miriol Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Har netopp fjerna ene egglederen,men har den andre å 2 eggstokker:) Kan det bli vanskeligere å bli gravid,har jeg eggløsning som før? Vet liksom ikke så mye om dette siden jeg ikke har vert borti det fær...
Emma*den lykkelige venter Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Så lenge den andre egglederen er åpen så kan du bli gravid. Du vil ha eggløsning som vanlig. Egget på den siden du har fjerna egglederen på vil vandre over til andre siden, så du kan bli gravid hver mnd. Hvorfor egget vandrer på denne måten kan ikke legene forklare, men heldigvis så skjer det:o) Lykke til
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Det høres FOR utrolig ut. Sikker på at det er sånn? Slippes egget fra eggstokken uten eggleder bare ut i buken da, og så tusler det over til den andre eggtokken, kryper inni og rutsjer ned egglederen der?? Mener ikke å være slem nå, men jeg skjønner det rett og slett ikke.....
2 fine små Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Dette har jeg lest mange mange ganger, saa det stemmer nok. =o) Kroppen eeer jo helt utrolig, det er det som er saa fint! Har du ikke sett de vekstene i sjoen som beveger som en eggleder, de med trompetaapning? Det er vel saann egglederen beveger seg ogsaa tenker jeg, svaier fram og tilbake - alt etter hvor eggene slippes.... Lykke til.
Emma*den lykkelige venter Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Ja det er faktisk sant. Det høres for godt ut til å være sant, men ifølge gynekologene mine + andre innen fertilitetsbehandling så sier de alle det samme. Har desverre ikke opplevd dette da min resterende eggleder er tett
JordbærMamma Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Det som skjer er at eggene slippes i den eggstokken som ligger ved den resterende egglederen hver måned, i stedet for at det slippes noen i den andre eggstokken? Ganske sikker på det altså.. Det at eggene "vandrer over til den andre egglederen" er bare et uttrykk for at eggløsningen skjer på den andre sida vil jeg tro...
miriol Skrevet 11. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. november 2007 Takk for alle svar! Ble litt forvirra nå jeg,kan jeg bare bli gravid annehver mnd,eller er det bare ene eggstokken som gir egg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå