Gjest Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Vet ikke om noen husker meg her, men jeg var her ganske ofte for en stund sida...kommet tilbake idag etter en "lang" pause.... men jeg kjenner nesten ingen navn igjen??!!! hvor er bente, sjaman, lenej, ...??? Ellers, har dere det bra i kveld???
Gjest Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Hey you seff du er med på listen.... Hvordan går det med deg?!!! virker at det er mange nye her ikke sant? Eller er det bare meg?
Gjest Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 jo... det går bra her... går i ett (med tre barn og en katt ) ... ellers holder jeg med butikken min... angrer litt.... såååååå mye job!! ikke bare bare... hhehehe... håper å få det til.... Av og til tenker jeg "what was i thinking??" Andre ganger tenker "dette blir bra!" )
Gjest Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Tommage: Jeg elsker "profilen" din!!! Den er rå!! heheheh
lenej :o) Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 juppsda! meg er her enda koser meg med gavepakking, og skal bake marsipankake til min kjære til imorgen :) farsdagsgave her: mokkabønner! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå