Gå til innhold

Har jeg stor mage??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 31. Det er mange som sier til meg at den er veldig stor. Hva synes dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger bilder på profilen min:)

Skrevet

Tror du må krysse av for at du vil vise bildene dine inne på profilen.. For jeg ser ingen bilder hos deg..

Skrevet

Ser du bildene nå??

Skrevet

Jepp. :)

Fin baby mage!! :)

Men vil ikke si den var sånn wow stor.. Er vel helt normal vil jeg tro. :) Ikke at jeg har så mye å sammenligne med da men... ;) Har bilder av magen min på profilen jeg også, om du vil se. :)

Skrevet

Fin baby mage du og:) Jeg synes selv at jeg har stor mage hehe. Men så ut som at vi hadde ganske lik størrele på magene. Vi har jo termin nesten samtidig, du har dagen etter meg:)

Skrevet

syns du hadde kjempe fin mage jeg:) den gangen jeg kom så langt som i uke tolv fikk jeg faktisk en del mage selv også. ligger bilde ute av d også. så jeg tror jeg kommer til å bli diger. når vi først lykkes.

men du er jo slank å fin . så magen er en sånn beudrer mage:)

Skrevet

kjempe fin og normal mage

min e en del større og eg har termin 6dager etter deg..hehe

men ble kjempe stor m førstemann og så va forberedt på d.

Skrevet

Er i uke 31 jeg, og myyye større enn deg! :) Var fin mage!

Skrevet

beundrer skulle det stå:)

Skrevet

Ja, der så jeg at du har termin dagen før meg ja, så for meg at du var to uker lengre enn meg jeg... hehe.. Tenker ikke selv på at jeg begynner på uke 31 i morgen liksom.. ;) Morsomt da. :)

Jeg syns også jeg har stor mage selv.. Og mange sier det også, noen mener jeg sikkert kommer til å sprekke snart, mens andre spør om jeg ikke vokser, og syns magen er liten.. Så kommer nok veldig an på øynene som ser også. :)

Skrevet

grysom 35pp 3 sa 1ma:

takk for det:)

Håper det snart klaffer for dere og!!

Skrevet

Ja det er nok veldig forskjellig fra person til peroson. Noen syntes magen er stor og noen at den er liten hehe..

Sist gang jeg var gravid hadde jeg ganske liten mage, men mot slutten ble den kjempe sotr hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...