frøken blå Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 aner ikke jeg.... hehe =) trenger tips!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Han får kalender for 2008 med bilde av Cornelia på Det samme får svigerfar:)
Mille** Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Ingenting! Får ikke noe til jul eller bursdag heller.....
BettyBoob Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 pappan min pleier ikke å få noe han, han har akkurat hatt bursdag men da fikk han et fenalår og var strålende fornøyd!
<3A&A<3 Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 jeg kjøper selv ingenting,ser ikke pappan min så ofte... men det er jo typisk å gi sånne gaver som slips,boxere og sånne ting...Men det kosligste er vel ett kort hvor du skriver noen koslige ord...
hit og dit Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Skulle eg kjøpt så hadde det blitt ei bok. Me pleier ikkje å kjøpe ting til farsdagen, men me lager frokost og kake. Dersom du bur i nærheten så blir han sikkert glad for ei kake. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå