Gå til innhold

Overreagerer jeg hvis jeg blir forbanna når

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ser sambo har exen sin inne på facebook??

Han hun var utro med meg mot bare måneder etter fødsel?

Så det nettopp og kjente jeg ble kvalm:s

Legg det gjerne på skravle. Jeg lurer si jeg har tenkt å konfretere han med dette i morgen.

Hilsen sint, skuffet, lei, opprørt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann har jo sin ex på både nettby og facebook uten at jeg får SPADER av den grunn!!!!!!!!!!!!!!!!!! SKJÆRP DÆ!

Skrevet

Nja... kanskje...

RundLurt? -han har vel kanskje ikke pult dem da

Skrevet

Oki. ja hadde det ikke vert for at det var hun han var utro med bare få måneder etter fødsel av to tette. Har jeg ikke lov å reagere på det?

Faens B****, ja han var også en jævla idiot men faen ta henne!!

Skrevet

Eller, det ble jo feil, for det har han sikkert. Men etter dere ble sammen mente jeg:p

Skrevet

Nei , det har han sikkert ikke , ettersom han var i 20 årene og de var samboere i 4år ca?????????????????????????????

Skrevet

Var han utro mot deg eller eksen?

Om han var utro mot deg, kan jeg godt skjønne du blir kvalm.

I så fall, spør han hvordan han tror du reagerer når han har hun som han var utro mot deg med, på facebook.

Det hjelper lite å eksplodere.

Skrevet

Poenget er vel at mannen hennes var utro med denne eksen som han nå har på facebook.

Skrevet

Var utro med henne da vi var sammen. Mot meg ja. Aldri hatt det så jævlig og vondt:( Ble slutt mellom oss to og han var hos henne. Etter ei stund fant vi utav det. Skulle ikke sagt noe hadde dette bare vert en vanlig x.

Skrevet

"Han hun var utro med meg mot bare måneder etter fødsel?"

Var liksom noe som ikke helt stemte med den teksten der da...:-P

Skrevet

Vi var sammen, jeg og sambo. 4 mndr etter fødsel gikk han og var utro med denne jenta. Med nå?

Skrevet

Noen fler som vil svare eller legge detr ut på skravle?

Skrevet

Det er fullt forstålig at du ikke liker det.

Det tror jeg han også innser, om du gir han sjansen.

Spør hvor han har loyaliteten sin..

Han burde skåne deg for slikt, han var tross alt utro mot deg og det er noe av det værste man kan gjøre mot partneren sin.

Skrevet

Pleier sjeldent å svare her inne, men kunne ikke dy meg akkurat nå.

Synes du har all rett og reagere på dette og synes det er simpelt av han!!

Håper virkelig han tar seg til vettt nå¨r du snakker med han. *sint*

på dine vegne.

Legger det ut på skravle for deg jeg-

Skrevet

Herregud, hvem gidder å være sammen med typen etter at han var utro like etter fødsel, i Norge, med det jævla bra trygdeordningene vi har her??

Skrevet

For ei hore av en mann du har. At noen er for pulefrihet er en ting, men å gjøre det like etter at man er blitt pappa, er kvalmt. Først og fremst ville jeg blitt forbanna pga DET. Deretter ville jeg - vel, Facebookgreia ville ikke vært noe problem da, for gubben hadde vært UTE. Hva er han for et forbilde, hæ? Dysfunksjonelt begrep om familieliv er ikke akkurat en egenskap jeg leter etter i pappan til ungen min.

Skrevet

herregud..

altså, jeg blir like forundret hver eneste gang jeg leser slike tråder. HI sier hun har tilgitt sidespranget og at de har funnet utav det isammen ikke sant? jeg ser ikke noen plass at hun spør om dere hadde gått ifra han eller ei? og forøvrig; det er lett å si at man ville ha kastet han ut på flekken, men dere vet strengt tatt ikke hva dere hadde gjort om dere plutselig satt i samme situasjon selv. man kan aldri vite hvordan man kommer til å reagere før man er oppi det selv. derfor blir det flisespikkeri å sitte å synse og mene noe om hva hun skulle ha gjort i det hele tatt.

men til det du spurte om HI; finner det underlig fra hans side, direkte respektløst overfor deg. sett deg ned og snakk med han om casen, om mulig behold roen. man blir tatt litt mer seriøst om man klarer det. skjønt, jeg skjønner om du ikke klarer det ;-/

Skrevet

Har ikke bedt henne gjøre noe som helst, selv om det helt sikkert så sånn ut. Hun spurte om hun overreagerte om den Facebookgreia. Nei, absolutt ikke, syns han har gjort to gedigne overtramp. Men uansett så føles det litt latterlig å skulle gå råd om slike ting når man selv aldri ville funnet seg i slik behandling. Kanskje best å holde kjeft, men når jeg likevel valgte å åpne kjeften, får HI tåle det. Det er tusenvis av brukere her inne, og like mange meninger.

Gjest Mayflower
Skrevet

Skjønner du blir sint/lei deg,men det var vel han som var utro,ikke hun? Han som var mest dust her! Hva om hun fortsatt var forelska i han,og ville ha han tilbake? Hva om han lovet henne gull og grønne skoger? To sider av saken her..eller tre faktisk,med din!

Men; jeg synes det var utrolig ræva gjort av han,og jeg hadde nok blitt akkurat like sur og trist hvis det hadde vært min mann som gjorde det samme! Så nei,synes ikke du overreagerer!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...