Plutseliten :) Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 ønsker meg til jul ) Trallalala...... Og det er den siste cd"n med Andrea Bocelli.....utrolig flott,det lille som høres på reklamen for den.Også jeg som ikke liker opera,men denne er da bare helt utrolig bra!! Hva ønsker dere dere da
Natteravnen* Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Ja han har ei utruleg stemme, eg vil ha julegave på forhånd, altså en billett til Springsteen........ -sjølv om det nok er meir realistisk å fortsette med Vebjørn Sand servise.... samlar på dette, akkurat no kunne eg komt med ei laaaang liste med ønsker, men når eg blir spurt av familien, nei då står det HEILT stillt oppi der...... - har difor omsider laga ei liste der eg noterer opp ting som eg av og til finn ut at eg skulle hatt. Satsar på å huske kvar lista ligg neste gong julegavespørsmålet dukkar opp!
phantomet Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Jeg har også sett den reklamen. Han har en veldig bra stemme. Og har jo gjort maksimalt ut av sitt handikap når det gjelder publisitet...Så han er ikke bare en dyktig operasanger, men også forretningsfører.. Jeg ønsker med bøker - bøker - bøker og bøker...' Og så ønsker jeg med nye vinterstøvler. Sånne som er fine å bruker uten i kulden sammen med ungene...Mine forrige ble kastet da de rett og slett var brukt opp. De fikk jeg av phantom-mannen til jul året Junior ble født. (Kanskje greit med nye nå da....?)
Karomamma Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Hmmmm..... jeg ønsker meg egentlig aldri noe spesielt. Pleier å si til tantebarna at jeg ønsker meg mange e-poster og noen gode, gammeldagse brev i postkassa på nyåret. Og så får de brevpapir til jul, hint hint.... I år tror jeg sanneligminhatt at jeg ønsker meg nytt digitalkamera. Kanskje litt dyr gave, men da kan jeg jo bare kjøpe den selv. Type "til Karomamma fra julenissen" eller noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå