stolt mamma til gojenta! :-) Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Etter gode tips her inne blir det trolig til at vi satser på tur til Kroatia i juli. Men før vi helt greier å bestemme oss, lurer vi litt på om noen har erfaringer derfra? For eksempel om det er grusomt varmt der i juli... Ser ut til at vi reiser til Brac og Makarskas Riviera...
ToPrinsesser<3 Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Mine svigers har reist til Makarskarivieraen de siste to årene, og de synes det var veldig varmt, og alt for mye mennesker der i juli, så de valgte slutten av august i år, og var mer fornøyd. Ellers skryter de utrolig av stedet.
Jenny-penny Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Det er varmt ja, MEN det lufter veldig ved havet. Pass på å få leil med aircondition. Vet ikke hvor gammel gojenta di er jeg, men en vogn med skygge er kjekt:o)
Gjest Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Nydelig, har hus og leilighet der. Må bare si at det er super vakkert der=) Dit dere skal er absolutt å anbefalle=)
stolt mamma til gojenta! :-) Skrevet 9. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2007 Jenta er 1,5 år når vi drar! **Angelica** (eller noen andre...) er di godt kjent på Brac? Hotellet vi vurderer liggeri Supetar og ikke i Bol. Er det dumt??
Gjest Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Juli er det veldig varmt, vi er der nesten hvert år og med tre barn og små barn drar jeg endten i mai-juni eller august-september. Men alt går, selv har jeg alltid vært der i juli i oppveksten. Hoteller har jeg heller ikke kjennskap til siden vi har et sted å være, men de hotellene som er der som jeg kjører forbi langs kysten er flotte. Har du en link til hotellet da? Men det er vakkert der og dubrovnik må dere bare dra, gamlebyen, fabelaktig sted for å ikke snakke om alle perlene langs kystlinjen nedover hele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå