Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 hva synes du om den ? og låg du på deg med den ? har akkurat begynt på de
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 har ikke det selv. Men er ikke den på vei ut av markedet?? mener jeg hørte noe om det..? Også har jeg tre bekjente som er blitt gravide mens de har gått på denne pillen...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 har ikke så mange andre erfaringer enn at jeg etter tre måneder var blitt gravid... men nei, jeg la ikke på meg hvis det er det du spør om. hehe
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 ble du gravid på den ?? legen min sa det var den de fleste ville ha !
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 JEG ble gravid på den ja. Det vil selvfølgelig ikke si at alle blir det, men mine erfaringer med jasmin er blitt ei jente som er snart 8 mnder.. Og jeg var nøøøøøye med pilla, for hadde nett kommet inn på skolen jeg hadde søkt i tre år.
Mayken Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 jeg er veldig fornøyd med pillen. Brukte den i noen år før jeg fikk Ina. Skal begynne på dem igjen nå når jeg er ferdig med mensen. Legen min sa at de ikke er på vei ut, og at de ikke er farligere enn andre piller. Grunnen til at det har vært flere tilfeller med blodpopp e.l er fordi det er et mye større antall som bruker den pillen i forhold til andre. Han sa at det var media som blåste opp og fokuserte feil på hele saken.
M&MH Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Jeg blødde en måned i strekk på den pillen..drittpille:-P
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 La på meg noen kilo når jeg gikk på de ja, samt at sexlysten så godt som forduftet... kjedelige greier! Så slutta ganske fort, og da ble det straks mye bedre. Men, legen fortalte at det at jenter la på seg av p-piller like gjerne skyldtes økt appetitt som følge av pillen, og ikke at det er pillen sin skyld direkte. Så hvis man greier å motstå den matlysten, så legger man kanskje ikke på seg så mye
Marande Skrevet 10. november 2007 #9 Skrevet 10. november 2007 Jeg var faktisk med på å teste den ut da den kom på markedet for noen år siden, men hadde ikke noen heldig effekt på meg ihvertfall. Jeg brukte trionetta fra før, uten bivirkninger som humørsvingninger, vektøkning og nedsatt sexlyst. Men da jeg testet ut jasmin, fikk jeg alle disse, og ble også gravid i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå