Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Jeg tenkte å gå til innkjøp av noen ammetopper, synes de virker ganske greie, men så ser jeg at de har forskjellig åpning... Hva er mest praktisk?? Sånn med Skrå hull (et til hver pupp) eller sånn" vannrett åpning" over hele brystet?? Litt vansklig å forklare.. Dere som bruker slike, har dere erfaring med hva som er best? (og om det i det heletatt er nødvendig...)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Jeg har kjøpt både boob og på h&m. De fra h&m er bare tull for min del. Får ikke puppen ut av de merkelige åpningene dems... Boob passer for alle typer pupper siden de har tversover åpning + at det er lettere når diverse ammeinnlegg og slikt skal på plass.. De er litt dyrere da, men jeg har kjøpt etpar som jeg bruker offentlig og hjemme bruker jeg vanlige klær...
Krokka og prinsessa Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Jeg liker de med ett hull for hver pupp, Ser nesten ut som en genser med v- hals og singlet under. (Skrå hull ja.) Ellers anbefaler jeg å bruke vanlig singlett med stopper, den tar du lett under puppen (du trenger ikke ta av stroppen.) Så har jeg ulike typer "innejakker" over singletten, så det ikke skal bli kaldt.
ifie Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Har prøvd H&M, og den virker bare sånn passe. Om jeg hadde hatt større pupper tror jeg hullene hadde vært for små...(ett hull for hver pupp) Enig med "Krokka" over her; singlett med tynne stropper er best!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå