Grorüd.. Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Har den funka bra på dere?? Har den på nå, håper ikke det blir noe tull med den, for skal i bursdagsfest i morra.. Moro å komme svart i trynet eller noe.. "Jøss.. Skjedd med deg da, ASKEPOTT?" hehe...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 har prøvd og du må passe på å spraye langt nok unna så den ikke renner.. og for all del, stå på et vått håndkle mens du sprayer deg så slipper du å bli helt brun under føttene. og smør heler, ankler, knær og albuer godt med en fet krem.
Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Jeg bruker den. Har brukt den masse! Er kjempefornøyd! Helt super faktisk! =) Men jeg fant ut at jeg måtte ha den over natten for at det skulle bli noe resultat. Sprayer om kvelden, så venter jeg minst 5-10 min før jeg legger meg. Har ikke merket at det smitter over på noe, så lenge det ikke er hvitt sengetøy da. Om morgenen så dusjer jeg det av, bare vasker helt normalt, ikke noe skrubbing osv.. Så har jeg flott brunfarge minst 3-4 dager. Husk å smørre inn tørre steder med fuktighetskrem først, vaske hendene! Har en venninne so endte opp med brungule flekkete hender! hehe! Ellers bare gjør du slik som står på bruksanvisningen, så blir det nok flott resultat på deg også!
Grorüd.. Skrevet 9. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2007 Ok, tusen takk for svar. Godt og høre at dere får bra resultater. Jeg har bare sprayet ansiktet (er ganske brun på kroppen - men ansiktet ser ut som et lik eller noe:S) Det smitter fortsatt av (2 timer siden jeg sprayet) men det er sikkert fordi jeg sprayet på veeeeel mye Hehe.. Men leste på internett siden til tan can at det ikke gjorde noe, så *pheeew*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå