M@msen til 2 gull Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Har allerede fått mange spørsmål om hva jeg ønsker meg til jul. Det er veldig vanskelig i og med at magen vokser og at jeg ikke er verdens mest kreative.. Jeg har i tillegg bursdag rundt jul.. og jeg prøver å komme på noe, men det er ikke lett..bursdagen er vanskeligst, for det er jo kun til meg. Håper dere kan hjelpe meg å komme på noen ønsker.. Tusen takk for hjelp
Happy H Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 gavekort som du kan bruke når magen e vekke fotpleie, masasje(wah wah har en time for gravide) bøker
To trollunger + en spire Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Jeg skal ønske meg ett godt varmt stort Rørospledd. Får det fra mamma og pappa, men skal kjøpe det selv. Har just anskaffet meg gode varme stabile trø inn tøfler med ullfor fra Klaveness of Norway - veldig fornøyd med dem også (kjøpt på Eurosko).
HEMMELIG!!! Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Jeg (vi?) ønsker oss for eksempel noen kjempefine puter fra Designers Guild, vaffeljern (liker ikke-men føler vi MÅ ha det når vi skal bli en egen liten familie), ordentlig blender (helst den fra Kitchen Aid), fint sengetøy, hjemmelagde tøfler til begge to (HELDIGE dere som kan strikke!!), lamper osv. Kan komme på mange ting, synes det er så gøy å få litt sånn ordentlige ting som varer lenge, og som man ikke alltid føler man kan kjøpe til seg selv...
mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Ønsker meg mange bøker! Har bekkenløsning og regner med det blir mindre jobbing etter jul - da blir det fint å ha et lite utvalg å slå ihel ventetiden med:-)
M@msen til 2 gull Skrevet 9. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2007 Tusen takk for alle tips! Har klart å lage meg en liten liste nå! Men kjekt om det kommer flere forslag..
Gjest mphs Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Hos hans foreldre ønsker vi at de kan legge i litt til en stol jeg skal bruke til amming og ellers etterpå selvfølgelig. Hos mine foreldre har vi allerede fått en fancy kjøkkenkran.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Jeg ønsker meg gavekort på cubus, slik at jeg kan kjøpe amme-bh etter jul
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 Nye pupper og laserbehandling for åreknutene=) hehe, neida=) har også bursdag rundt jul og i år blir jeg nok å ønske meg for det meste gavekort på klesbutikker o.l, kan være godt å få seg litt nye klær etter et langt svangerskap, fornye litt liksom=) eller er jeg blitt veldig "huslig" av meg og er begynt å ønske meg slike hverdagslige ting som man trenger men ikke alltid gidder kjøpe selv, kjøkkenutstyr, håndklær osv. litt kjedelig kansje men kjekt å få=) hos foreldrene våre har vi ønsket oss tørketrommel (mamma,pappa og svigers spleiser)
Erisa* Skrevet 10. november 2007 #10 Skrevet 10. november 2007 Jeg ønsker meg penger til jul og bursdag, som jeg kan bruke på nye støvletter, klær og en frisørtime etter fødselen. Det meste vi tjener ellers går nok til babyting, så det er fint å få litt til meg:) I tillegg ønsker jeg meg en god og varm morgenkåpe som jeg kan ha på meg når jeg må stå opp og skifte bleier, og en sånn amme-nattkjole fra boob. Den var veldig stilig, men dyr...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå