Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Hvor tidlig kan man begynne med sviskesaft i mme? Synes ikke den de rmalten gjør susen, jeg, og heller ikke laktulose.
Gjest Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Jeg har gitt til min på 7 uker, 2-3 teskjeer for å løsne hard mage ved et par anledninger. Det har fungert bra. Men ville nok ikke gitt det jevnlig før han var litt eldre, belastningen på tarmene kan bli for stor. Mye fiber i viskesaft, og tarmene er fortsatt ganske skjøre når de er så små.
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 men malt kan man gi jevnlig ja???? funker veldig bra på min lille , hun må virkelig på do etter jeg startet med dette. Får kanskje 2 ts per. døgn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå