Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Samboeren min jobber på sjøen, og jeg synes det er så utrolig tungt å være alene med sønnen vår. Nå har han "heldigvis" ikke noe fast jobb på sjøen ennå, men tar vikarturer når han får tilbudet om det. Når han er hjemme jobber han rett borti her, 15 minutter å gå. Sønnen vår er 4 uker og 1 dag gammel i dag. Samboeren min ble oppringt den dagen han var 2 uker og 2 dager, om han kunne reise samme dagen og det gjorde han. Så jeg har sittet her alene med sønnen vår siden da, og synes alt er så tungt! Får jo hjelp av familie og venner, men de har jo sitt å styre med på sin kant de også så jeg synes ikke jeg kan spørre dem for mye heller. Vi har bodd hos mamma nå siden mandag (kom hjem i dag), og det var så godt å slippe å tenke på klesvask, middag osv, men det er slitsomt å være så lenge borte også synes jeg. Huff... Er det noen andre i lignende situasjon? Kunne tenke meg å høre deres erfaringer, og hvordan dere løser forskjellige ting...
lisje marthemora Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 dette går bra, skal du se. Mannen min har jobbet på sjø bestandig. Men det var litt trist når vi fikk førstemann, og alt var nytt med babyen, men det går seg til.Du lærer og bli veldig selvstendig.Jeg føler det er 2 forskjellige liv når han er hjemme og når han er på sjøen. Mannen her er ofte vekk opp til 2 mnd i strekk, men da begynner ungene og bli passe lei . Og jeg er skitt lei. Vi har 4 barn fra 12 år til 7 mnd, og det jeg synest er mest er travelt er å rekke over alle aktivitetene til dei to elste barna. Men det er ikke noe du trenger å tenke på ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå