-Hengebuksvinet- Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Fatter ikke hva folk tenker på, de setter jo både seg selv og andre i fare. I går kjørte jeg i 30 i 70 sona, pga en fyr som lagde kø på 50 biler. På det mest ekstreme var han helt nede i 10 km/t. I 70 sona. Håper de får seg en skikkelig skramme, om de tas i kontroll. Selv hadde jeg nok heller tatt taxi om jeg ikke hadde vinterdekk på dette føret. Selv om det hadde blitt dyrt.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Jepp. Det fins ikke noen unnskyldning når man nå SKAL ha på vinterdekk. Jeg hadde heller tatt bussen jeg da! hehe
~sjiraff~ Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Men du må jo skjønne at denn evinteren kommer sååå brått på.... hvert år....!
-Hengebuksvinet- Skrevet 9. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2007 Greit at den "kommer brått på", men her jeg bor er det i hvertfall ikke gode sommerdekkforhold for tiden. Og da klarer jeg bare ikke å fatte at noen likevel velger å kjøre, når de absolutt ikke har noe på veiene å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå