Gå til innhold

Har noen av barna deres begynnt å krabbe??


2 gutter & huleboer

Anbefalte innlegg

Min lille gutt krabber rundt på golvet som bare det nå, begynnte i går å nå går det unna...:)

 

Kjempe stolt mamma nå altså!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morgan krabber, har gjort det i ei uke, har aka seg i ca 3 uker og sett seg opp sjøl i ca 4 uker, han er 8 mnd om ei uke.... tror han er litt tidli ute... såååå stolt av han... han er også begynt å klatre på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, hun har ikke begynt å krabbe enda, men tror ikke det blir så lenge til. hun driver å trekker knærene opp under seg hele tiden nå.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han krabber ikke, men han åler. Han har prøvd seg på å flytte på knærne når han står på alle fire, men det er vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åler seg og klarer noen få krabbe-steg før han går på tryne. Han er fremdeles best på å ake seg bakover og snurre i ring:) Setter seg ikke opp enda. 8 mnd i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen snuppa var 7 mnd satte hun seg opp selv, to dager senere reiste hun seg opp i lekegrinda og ei lita uke senere krabba hun. Så her skjedde det mye på liten tid! Hun er forresten 3 mnd tidligere ute enn storebroren sin!! Og han var helt normal i utviklingen. De tar det i sitt eget tempo de små:) Stolt er vi mammaer uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knerten er født 31 mars, så han er jo yngstemann i klubben... Han begynte å åle seg framover denne uka (7.5 mnd gammel), og han har lenge stått og gynga på alle fire, men han tryner fort når han løfter på armen... Eller så sklir han fint ned igjen.. Regner med at krabbingen kommer seg om ikke så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eirik har krabbet siden to dager før han var 6 mnd, satte seg opp et par dager senere, og enda et par dager senere reiste han seg. Nå står han stadig vekk på egne ben, men skrittene har ikke kommet ennå...har tatt et lite skritt, men det var nok ganske tilfeldig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Rasmus begynte å åle seg når han var 5.5 mnd og krøyp en mnd etter. 7 mnd satte han seg opp og begynte å reise seg, så her går det litt fort i svingene synes jeg. Han har vært tidlig ute med det meste, men å vinke var han sein med, begynte for et par dager siden 8mnd. Men det går alt for fort dette synes jeg.. Store gutten min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Etter krabbing i 3 mnd har lillemann tatt sine første skritt (kome seg så vidt over 9 mnd)! Han blir virkelig helt i ekstase når han kommer seg fremover. Foreløpig er vi oppe i 10 skritt. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...